Jwdnoduche! Zalezi od krutiaceho monetu.
Priklad - trebars diesel 1.9 Tdi 100Kw ma krutak 360 Nm a bezin bez turba 2.0 ma tiez vykon 100 Kw, ale krutak len 220 Nm. Hdaj, kto na starte vyhraje...
Insignia ST A20DTH OPC Line AT + Chip, VECTRA C CARAVAN Z19DTH AT - ex, VECTRA C GTS Z19DTH AT - ex , Zafira B OPC - ex, Astra H Caravan OPC Line 2 - ex Diagnostika GM MDI, pal. PC, SECURITY CODE, RADIO CODE, info@opel-shop.sk, +421 915850900OPEL-SHOP.SK
Jo,tak přesně toto jsem chtěl napsat taky,no byl jsi rychlejší Jinak osobně jsem takhle nezávodil,ale měl jsem možnost se před koupí svého auta svézt s tím samým,ovšem s motorem 1,8 103kw a bylo to zklamání oproti tomu co mám,takže asi tak.
Ja teda nevim jak na 1 km vzdalenost, ale z 0 na 100 kmh je vetsinou rychlejsi benzin, ne? Asi je to tim, ze se muze vic tocit, neboli min radit? Nevim, jen soudim z technickych udaju. Nehraje pri zrychleni nahodou spis roli vykon a kroutak spis pri pruznem zrychleni? Asi kravina, snad nekdo vysvetli.
Ono je to vcelku jednoduche a dane charakteristikou motoru. Naftak "zahatne" uz od nizkych otacek a to je v podstate vse zatim co benzinak "zatahuje" naopak az ve vyssich otackach
On ten muj prispevek se zrychlenim byl spis myslen v uplnem zacatku zavodu......
Prvni Astra G 1.6 74kW, druha Astra H 1.6 77kW a do tretice Astra J 1.4 turbo 103kW;-)
Tieto porovnavacky su hodne zradne, dieslom to kazi asi ich povacsinou dlhsia prevodovka. Kamos ma mazdu 3 v nafte 2,2 s vykonom 185k a 400Nm Ked sme parkrat skusili rozbeh z jednotky do +-120kmh tak sa mi najlepsie dostal k B stlpu a to mal viac o 5koni a 140Nm. Neviem, mozno v tom ma prsty 60kg vacsia hmotnost alebo o 12mm vacsi priemer kolies. Rovnako aj na stovku ma v papieroch o 0,3s horsi cas.
Prekvapuje ma ze aj v suboji s atmo benzinom to diesel nema vyhrate: napr. Golf V s 2.0fsi / 150k / 200Nm ma stovku pisanu za 8,8s a Astra so 150k a 320Nm ma v papieroch 8,9s - udaje 0-100 samozrejme nemozu urcit "vitaza" na kilometer, ale kedze diesel bude musiet radit o stupen viac tak to asi tiez neda. V tomto pripade by pri porovnavani napr 80-120 zrychlenia stacilo dieslu nechat zasaltrovanu 6-tku a atmosfericky benzin by mu nestacil asi ani na 3-jke