Včera jsem předjížděl známého a při 3 000 ot, když jsem chtěl přeřadit se ozvala rána, auto se začalo třást, klepali se otáčky a z pod auta se dost čudilo a známej říkal že byl nejdřív vidět černej a pak namodralej kouř. Myslel jsem tedy, že je to turbo, ale když jsem otevřel haupnu a zkusil znovu nastartovat, myslel jsem, že mi motor vyskočí z auta a kouř se valil pod krytem motoru stranou blíž k řidiči, takže z opačné strany, než je turbo, tak zase nevím . Auto nespadlo do nouzáku a ani mi to nehlásí žádnou chybu. Opelařem jsem se stal teprve minulý týden, takže s těmito motory nemám zkušenost a navíc je to můj první diesel.
Nemáte někdo nějaký nápad, co by to mohlo být abych se na to dnes koukl ?? Budu vděčný za jakékoliv rady
Jinak Opel Astra H 1.9 CDTi 88kw 16V (186.000 km)
Opel Astra H kombi 1.9 CDTI 88kw 16V + chip na 110kw rv.2005
Nene, ještě mám model bez DPF .. Ještě mě napadlo, že by to mohla možná být vypadlá nebo protržená hadice od turba ale nevím .. Ani nevím jestli to má souvislost s turbem
Opel Astra H kombi 1.9 CDTI 88kw 16V + chip na 110kw rv.2005
Tak začal bych určitě diagnostikou, jestli je uložena chyba a potom pokračoval dále..snad jen pokud se kouř valil z pod krytu motoru, tak sundat ten kryt a omrknout co kde jak a proč. Pokud by tam bylo něco vidět, tak nafotit aby to zdejší mistři mohli rozebrat dále
Tak jsem to dneska prohlídl a je pryč turbo. NAvíc mám ještě dotaz. JE normální aby byl jeden vstřik (2 zleva) výš než ostatní ?? Respektive jestli je možný, aby když mi odešlo turbo, jestli to ten vstřik nevyrazilo. U držáku je totiž ještě šroub a ten má strženej závit. Tak nevím jestli je to tou závadou a nebo to předchozí pajitel zamlčel, stejně jako to, že je to nachipovaný. A to bych mu neradil !!!
Opel Astra H kombi 1.9 CDTI 88kw 16V + chip na 110kw rv.2005
To si kupoval z tohodle inzerátu, který tu na fóru nějakou dobu vysel? Nájezd a motor sedí. Posílal jsem to totiž kámošovi jako zjímavej kauf. Ještě, žejí nevzal, pokud je to tedy ona.
Nabízím k prodeji svoji vymazlenou Astru H kombi 1,9 CDTI 88 kw r. V. 2005 najeto 186 000 km, stk + em do 10/2013. Auto je v supr stavu s veškerým servisem.Auto nebylo nikdy bouráno a je velice zachovalé, v autě se nikdy nekouřilo. Na autě jsou nové rozvody + vodní pumpa, termostat, nové vířivé klapky sání na motoru, olej + všechny filtry, před cca 15000 km nové brzdy, nová autobaterie, stabilizační tyčky servis za cca 35000 Kč – vše mohu doložit učty.
Výbava – 8 x airbag,6-ti rychlostní převodovka, 2 x origo klíč s dálkou, všechna okna v elektrice + zrcátka, světelný + deštový senzor, ASR + ESP + ABS, couvací senzory, odnímatelné tažné zařízení, origo rádio s navigací v češtine, denní svícení, přední mlhovky, multifunkční volant, tempomat, palubní počítač, klimatizace - nově doplněna a vyčištěna, handsfree NOKIA, zatmavená zadní okna s atestem. Jsem druhý majitel vozu a mám ho tři roky.Na autě nic nebouchá,nevrže. Neprodávali by jsme, ale potřebujem s rodinou větší auto.Tankována jen kvalitní nafta + aditivum VIF.Výměna oleje + vzduch filtru vždy po 15000 km. Auto není vybaveno FILTREM PEVNÝCH ČÁSTIC.
CENA 112 000 kč – RYCHLÉ JEDNÁNÍ SLEVA. K autu mám ještě spoustu doplňků - origo střešní nosič,koberečky,alu kola,zimní pneu,mám nové všechny filtry-nafta,vzduch,kabinový,olejový a 5 litrů origo oleje Opel na další výměnu,nebudete muset nikde nic schánět až bude potřeba.Cena není pevná.Na další dotazy rád odpovím a pošlu i více fotek.
ahojte,tak mam otazocku,tak zajtra vnoci mam ist s autom cca 700km,a teraz som si vsimol ako som dolieval vodu do odsterkovacou ze nieco dymi z motoru,aj to smrdelo ako guma,taky neaky smrad,neviete co to moze byt? ale na 99% prebiehala aj regeneracia lebo motor mal iny zvuk,a potom sa to zmenilo,prikladam aj foto odkial smrad,a dym isiel,prosim poradte,je to bezne?
A este otazocka,ako som dal dolu plastovy krit tak som si vsimol ze je roztrhana hadicka,ako som ju zvliekol,tak tade isiel vzduch tahalo dovnutra,naco sluzi ta hadicka?Prikladam foto dakujem.