yaris vs. polo
Re: yaris vs. polo
A nekoukal jsi třeba na géčkovou Astru, je to o málo větší, ale o to bezpečnější. A myslím, že by se nechala sehnat za dobré peníze..
- Reklama
Re: yaris vs. polo
I na géčko jsem koukal (známý, ke kterému jezdím s astrou mi géčko radil spíš než céčkovou corsu), ale manželka se na to moc netvářila, chce prostě nějakýho prcka...
Re: yaris vs. polo
Musíš argumentovat bezpečností dětí a samozřejmě i její.. 

Re: yaris vs. polo
Za mě => Yaris. Mají ho dva lidi co se mnou dělají v práci a pějí jen samou chválu. Polo v téhle generaci nebyla žádná hitparáda, o motoru HTP ani nemluvě.
Re: yaris vs. polo
HTP- nejhorší motor co si můžeš ze 3 válců koupit (línej jak prase,hodně rozbitnej) Yaris na ten co jsi dal odkaz je original japan takže nerozbitný auto se 4 válcem. Máme Yarise 2 generace 1.0 3-válec ten motor je jeden z nejpovedenějších motorů (z 3-válcových motorů) kupovaly jsme ho nový je to francouz bude mít najeto 135 tisíc km. Ted mu odešel alternátor za 16 tisíc. V 90 tisících km zadní ABS senzor za 8500 kč. Jinak spotřeba je 5 litrů/100 km ve městě a i když ho točíte. Má variabilní časování ventilů VVt-i krásně táhne od spodu. Motor není dělaný na dálnice a nebo na předjíždění nad 90 km/h je prostě do města.
BLACK GTC Irmscher Grill//Remus Exhaust
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
www.izoperfekta.cz Hydroizolace střech,jezírek..atd..
Re: yaris vs. polo
Asi Polo. Kolega měl tenhle 40kw HTP ve Fábii, staral se o něj pečlivě a najel na něm bezmála 100 tisíc bez sebemenšího problému. Jezdil s ním i na dovolenou do Chorvatska. Je klidnější řidič, takže mu výkon asi nechyběl. Osobně bych HTP asi taky nechtěl, ale kdybych měl volit z téhle dvojky, tak Polo i za cenu HTP.
Re: yaris vs. polo
Nechápu co řešíš. Yaris má díky spolehlivost na hony nejnižší náklady na provoz. Naopak Polo s průserem zvaným HTP může být slušná kasička.
clasic III car. 1.6
Re: yaris vs. polo
Georga: Sorry, ale, co se říká po hospodách a ve statistikách spolehlivosti, to vím. Mě v tomhle vlákně zajímají něčím podložené názory a zkušenosti. Díky za pochopení.
- Frydex
- Moderátor
- Příspěvky: 2755
- Registrován: 04 kvě 2008, 19:13
- Bydliště: Ostrava jak Cyp
- Kontaktovat uživatele:
Re: yaris vs. polo
To byl zase vznesen dotaz tady... 

Frydexova Černá Mamba 1,7 CDTi 92Kw
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."
A je vám jasné, že: "Jak to má kola, nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy...."

- destroyer_svk
- Příspěvky: 687
- Registrován: 08 úno 2011, 21:22
- Bydliště: Galanta - SVK
Re: yaris vs. polo
Ja Ti viem povedat par veci ohladne tychto motorov v Skodovke co je detto to iste.
To ze je vseobecne HTP katastrofa co sa tyka z konstrukcneho hladiska je na nete popisane viac nez dost.
Najcastejsie problemy su vadny snimac vacky,brzdovy spinac,zle zapalovacie cievky,vytahana retaz (bezudrzbova
),velmi je namahany katalyzator a olej velmi rychlo degraduje - to je dane a podlozene faktami na zakl. konstrukcneho riesenia toho motora.
To ze ma auto maly najazd u tychto motorov nemusi znamenat ze je vsetko v poriadku.Ked je moznost,treba zmerat kompresiu na jednotlivych valcoch - ak nevies ako,v servise je to relativne casovo nenarocne.
Strata kompresie resp. podpalene ventily je asi najcastejsi problem.Taktiez caste kratke trasy tomu motoru vobec neprospievaju.Mozu sa vyskytnut problemy aj so servoriadenim.
Pokial je auto v poriadku,tak ma v meste celkom slusnu dynamiku (najma 47 a 51 kW) samozrejma bez zapnutej klimy a len sofer.
Osobne by som volil radsej 1,4 63 kW.Dynamika v meste sice nie je az taka akoby clovek cakal (oproti HTP) ale z konstrukcneho hladiska ten motor je neporovnatelne spolahlivejsi.Akurat ze su nan rozvody drahsie ako na 1,9 TDI (lebo ma dva remene).Tolko v kratkosti ak by si chcel volit koncernove vozidlo ... ja by som mal este strach ze ho ukradnu.
K Toyote sa neviem vyjadrit nemam priame skusenosti.
To ze je vseobecne HTP katastrofa co sa tyka z konstrukcneho hladiska je na nete popisane viac nez dost.
Najcastejsie problemy su vadny snimac vacky,brzdovy spinac,zle zapalovacie cievky,vytahana retaz (bezudrzbova

To ze ma auto maly najazd u tychto motorov nemusi znamenat ze je vsetko v poriadku.Ked je moznost,treba zmerat kompresiu na jednotlivych valcoch - ak nevies ako,v servise je to relativne casovo nenarocne.
Strata kompresie resp. podpalene ventily je asi najcastejsi problem.Taktiez caste kratke trasy tomu motoru vobec neprospievaju.Mozu sa vyskytnut problemy aj so servoriadenim.
Pokial je auto v poriadku,tak ma v meste celkom slusnu dynamiku (najma 47 a 51 kW) samozrejma bez zapnutej klimy a len sofer.

Osobne by som volil radsej 1,4 63 kW.Dynamika v meste sice nie je az taka akoby clovek cakal (oproti HTP) ale z konstrukcneho hladiska ten motor je neporovnatelne spolahlivejsi.Akurat ze su nan rozvody drahsie ako na 1,9 TDI (lebo ma dva remene).Tolko v kratkosti ak by si chcel volit koncernove vozidlo ... ja by som mal este strach ze ho ukradnu.
K Toyote sa neviem vyjadrit nemam priame skusenosti.
Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI OPC Look
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX
VW Golf Variant VII 1,4 TSI DSG Highline
Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance - ex
Škoda Felicia 1,3 GLX