
Nové GTC v reálu
- Reklama
Re: Nové GTC v reálu
Proti "starému" GTC je tohle auto úplně jinde a myslím, že nebude moc těch, kterým by se nelíbilo.
Diagnostika TECH 2 a GM MDI, programování a resetování řídících jednotek, zjišťování security kódů k jednotkám
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
http://www.carteam.cz tel: 777620300 nebo 777620301
Re: Nové GTC v reálu
Nevím proč, ale nepříde mi tak "sportovní", jako to co je teď
Re: Nové GTC v reálu
Na našem současným
Mě se prostě líbí víc hranatý tvary, než všelijaký zaoblený a protáhlý. jako vůbec netvrdím, že by se mi nelíbilo, ale to současný je prostě hezčí. Teda kromě interiéru 


Re: Nové GTC v reálu
Něco na tom bude. I klasický hatch se mi více líbí starší ne nový, ten nový je kulatý a tlustý




Re: Nové GTC v reálu
tak u hatche zase musím oponovat, to se mi víc líbí ten novej



Re: Nové GTC v reálu
moj nazor je ze ludom sa paci len preto lebo je to "nove" auto - nieco ako ked fanta supne novy dizajn na flasu, zozaciatku ta v regali s pitim zaujme ale po mesiaci okom o nu ani neskrknes. Proti Calibre, Astre G coupe a predoslemu GTC, to auto vlastne nema stipku emocie v sebe a pochybujem ze sa za seriovou podobou niekto otoci viac ako 4krat
Zadny naroznik tomu stoji v lufte ako keby to auto neustale stalo na plnych brzdach - predpokladam ze pokial tam clovek neda aspon o 5 cm nizsie pruziny tak to dobre vyzerat nebude.
A potom su tu tie veci ktore z J-ckoveho htb a GTC robia len vozitko pre tych co chcu "vyzerat", alebo minimalne su im uplne ukradnute jazdne vlastnosti. Kazdemu odporucam skusit par rychlejsich zakrut s dvojitym A-stlpikom a hned vas prejde chut vlastit akekolvek auto s takymto anti-driver riesenym stlpom.
Potom je tu ta obezitna hmotnost kvoli ktorej je len 150ps focus dynamickejsi ako najsilnejsie J-cko
Co ta hmotnost robi s autom v zakrutach a so spotrebou je tiez asi kazdemu jasne.
Posledna vec co ma teraz napada su tie absurdne nezmyselne obutia na nove GTC. 17-19" su 235mm siroke s profilmi 55,50 a 45. 20" maju 245na40. Cize zakladne 17" disky maju o 16mm vyssiu bocnicu pneu ako nase 16" gumy. Pri 18" ma bocnica gumy este stale 117mm - takze pokial niekto bude chciet priamejsiu odozvu na volant, alebo cool look tak mu ostanu len 19 a 20" v ktorych budu tie 280mm brzdy vyzerat echt k urehotaniu. Jo a este je tu fakt ze pri kazdom z rozmerov sa oproti H-cku straca niekde v tych obr kolesach az 8%!!! krutaku - no nekup to

A potom su tu tie veci ktore z J-ckoveho htb a GTC robia len vozitko pre tych co chcu "vyzerat", alebo minimalne su im uplne ukradnute jazdne vlastnosti. Kazdemu odporucam skusit par rychlejsich zakrut s dvojitym A-stlpikom a hned vas prejde chut vlastit akekolvek auto s takymto anti-driver riesenym stlpom.
Potom je tu ta obezitna hmotnost kvoli ktorej je len 150ps focus dynamickejsi ako najsilnejsie J-cko

Posledna vec co ma teraz napada su tie absurdne nezmyselne obutia na nove GTC. 17-19" su 235mm siroke s profilmi 55,50 a 45. 20" maju 245na40. Cize zakladne 17" disky maju o 16mm vyssiu bocnicu pneu ako nase 16" gumy. Pri 18" ma bocnica gumy este stale 117mm - takze pokial niekto bude chciet priamejsiu odozvu na volant, alebo cool look tak mu ostanu len 19 a 20" v ktorych budu tie 280mm brzdy vyzerat echt k urehotaniu. Jo a este je tu fakt ze pri kazdom z rozmerov sa oproti H-cku straca niekde v tych obr kolesach az 8%!!! krutaku - no nekup to

Astra GTC 1,6 turbo / EDS-Motorsport 235PS/330Nm, 2.5"Downpipe, AMA intercooler & catback exhaust, Bailey blow-off, Walbro Benzinpumpe, Quaife LSD, Eibach Pro kit, Whiteline RARB, EBC groove discs + cooling ducts