Tohle mi na palubáku dlouhodobě svítí taky (po tom co jsme se v tom s Frydexem hrabali ), bohužel realita je někde úplně jinde
Joo se starým Géčkem 1,7 DTI bych i věřil, s Háčkem a common-railem ne
V prvním příspěvku bylo psáno, že je měřená růčo a PP celkem sedí. Ale přesvědčovat Vás tu nebudu, jen jsem se podělil o mou spotřebu. Slíbené foto po dálkové jízdě dodám.
Opel Astra H, Z17DTJ, 2007, caravan, stříbrná (2014-nyní) Opel Astra H, Z17DTH, 2008, caravan, černá (2013-14)
Opel Astra H, Z17DTH, 2005, caravan, červená (2012-13)
Opel Astra G, Y17DT, 2000, hathback, zelená (2011-12) OP-COM China Clone
Zde je přislíbené foto PP po delší trase. Trasa je Strakonice -> Blatná -> Plzeň, pro informaci o profilu trasy. Jelo se za teploty -3 až -6°C, 4 cestující + zavazadla.
Přílohy
Opel Astra H, Z17DTJ, 2007, caravan, stříbrná (2014-nyní) Opel Astra H, Z17DTH, 2008, caravan, černá (2013-14)
Opel Astra H, Z17DTH, 2005, caravan, červená (2012-13)
Opel Astra G, Y17DT, 2000, hathback, zelená (2011-12) OP-COM China Clone
Hunger: Teda to žasnu. Jak vlastně vypadá tvoje jízda? Na kolik otáček točíš? Já když jedu ekonomicky, respektive zbytečně nepředjíždím, nejedu přes větší města, ale mimo 90km/h a více, tak se dostanu min. na 5,5l - 5,8/100km
Tak pokud bych přimhouřil obě oči, tak bych ti spotřebu, kterou tady píšeš a dokonce i fotkami dokazuješ věřil, ale pokud k tomu navíc ještě dodáváš, že ve vozile byli čtyři osoby a k tomu bagáž. Dále byli -4°(tzn. že jsi topil) je to absolutně největší blbost, kterou jsem slyšel.
Já jezdím průměrně za 5,3l a vím, že na tvé hodnoty není možné dosáhnout.
Když jsem spotřebu před měsícem počítal i natankováno/nájezd, tak mi s PP seděla. Motor držím vytočený na 2500. Vychází mi to, že do pětku skoro nepoužívám, protože držím rychlost do 100km/h. Kde to jde, tak z kopců nechávám zařazený kvalt (nejčastěji zařadím 5-ku). Při výjezdu kopce nechávám lehce spadnout rychlost (ze 100km/h na 90km/h). Navíc jezdím tuhle trasu dvakrát týdně, vím kde vyhodit, kde to nemá cenu rozjíždět. Ale hlavně je každý motor jiný. S předchozí 1.7 CDTI (74kW) bych si nedovedl představit jet za 5.0l/100km, to jsem jezdil nonstop za 6-6,5l/100km.
Opel Astra H, Z17DTJ, 2007, caravan, stříbrná (2014-nyní) Opel Astra H, Z17DTH, 2008, caravan, černá (2013-14)
Opel Astra H, Z17DTH, 2005, caravan, červená (2012-13)
Opel Astra G, Y17DT, 2000, hathback, zelená (2011-12) OP-COM China Clone
Caute,prosim vas moze byt ze ked som mal prezdnu nadrz cca 60km som uz isiel na blikajucej nadrzi,a dotankoval som len za 10€ cca 6L nafty tak rucicka sa zdvihla az takto?Je to v pohode?Nemoze byt pokazena rucicka?Pretoze minule som natankoval za 10€ vtedy sa vobec ani nedvihla,az pri plnej nadrzi,a niekedy dotankujem za 20€ a po 70km zacne svietit nadrz.Co by bolo dobre pozriet?Popripade precistit v nadrzi?Dakujem.
Moze mi niekto poradit? Ked idem po dialnici tak na 5tom stupni a vyssich otackach mam mensiu spotrebu ako ked preradim na 6ty stupen a otacky sa znizia.
Najlepsiu spotrebu podla palubneho mam na 5tom prevodovom stupni. Bavime sa o rychlosti zhruba 130km/h. Naco je potom 6ty prevod. stupen ked je na nom aktualna spotreba podstatne vyssia ako na 5 stupni.
Alebo sa 6tka pouziva az pri rychlostiach nad 150km/h??
Dikes!
Astra H Caravan 1.7 CDTI Z17DTR (92 kW), r.v. 2009 + ,,Quick Heat,, v zime poteší ;) Moja Astra