Stránka 9 z 12
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 14 říj 2010, 18:24
od hombre_71
Ta moje nemá vyhřívání sedaček moc ráda, když to začne hřát zespoda, má prý vždycky pocit že se počů....

Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 19 říj 2010, 20:48
od JirkaF
To se Vám to machruje, plantážníci.
Po nabídkách jako je tato:
Cenový rozpočet topení Eberspacher s ovládacím prvkem
Minihodiny easyStart T 2 061,-Kč Pokud budete chtít dálkový ovladač nebudete potřebovat tuto položku!!!
Topení Eberspacher D5WS 24 604,-Kč
Zástavbový KIT 4 817,-Kč
Práce mechanika 6 500,-Kč
Celkem 35 921,-Kč Bez DPH 20% a ovládacího prvku.Dále musím upozornit že zástavbový KIT se dělá na zakázku a trvá cca 21.dní.
Myslím že QH je super volba.
Najde se dobrodinec, který by mě dostal do klubu quick-heatařů? Což? Sokolíci chrabří?

Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 19 říj 2010, 20:58
od vojta
mám zkušenost že vyhřívané sedačky navodí pocit tepla v autě taky velmi rychle a domontáž je asi levnější a jednodušší
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 19 říj 2010, 21:18
od Samothe
tak tak souhlas s Vojtou

Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 19 říj 2010, 22:22
od RomanK
hombre_71 píše:...QuickHeat...že jsi ho ten Rakušák připlatil

Myslím, že je to v Rakousku u dieselových motorů standart.
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 20 říj 2010, 22:01
od JirkaF
vojta píše:mám zkušenost že vyhřívané sedačky navodí pocit tepla v autě taky velmi rychle a domontáž je asi levnější a jednodušší
No, já mám zkušenost že vyhřívání sedaček okna nerozmrazí a vzduch v kabině neohřeje. A pokud se nepletu, řešení pomocí originál deček + výměna panýlku + nějaká ta řídící jednotka je 5 000,- a víc. Když si budu kupovat každý rok novou a dodělám si zásuvku, tak jsem na origo řešení s prachama po cca. 10 a víc letech (500 každý rok i méně). Asi uznáš, že víc než deset let to auto nejspíše mít nebudu... Prostě je to o poměru cena/výkon, resp. nabízená hodnota. Pro jiného to může být jinak. OK. Kdyby se to origo vlezlo do litru či dvou sakum prdum, ... ale to je SCI-FI.
Kdežto u QH vidím pozitivně cca. 1/3 cenu(proti teplovodnímu), ušetřený čas a zvednutou použitelnost auta v zimě. Obzvlášť ve zdejším podnebí a bez garáže.

Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 20 říj 2010, 22:22
od JirkaF
RomanK píše:Myslím, že je to v Rakousku u dieselových motorů standart.
A můžeš získat nějaký QH potřebný střeva z nějakýho Rakouskýho vrakáče? Máš to tam na jihu blízko, třeba o nějakém víš, ne?
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 20 říj 2010, 22:59
od vojta
já nikomu nic nenutim, jen muj názor
Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 21 říj 2010, 11:41
od Haczek
Vážně vám QH topí už po 2minutách se studeným motorem? Já včera nastartoval se studeným motorem při venkovní teplotě 6C a topit to začalo po 6-7 minutách (Jizda byla po městě -50procent stání v koloně, 50procent pohyb rychlostí cca40km/h).
QH v Astře mám, ale jak jsem již dříve psal tak benzínovej fiat 1,4 topil už asi po třetí minutě a to žádný "super" systém na topení neměl.

Re: Quick Heat - dodatečná montáž
Napsal: 21 říj 2010, 12:09
od dogee
pokud nestojis v kolone a jedes, tak to po 2 minute topi, dneska rano v kolone bych to videl na tech 5-7 minut a ano, benzin topi asi driv
ale exaktně jsem to nikdy nestopoval