Stránka 9 z 12
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 27 zář 2010, 09:08
od Kesi
matyyysek píše:Kesi píše:matyyysek píše:Ho jo ,ale ja som pisal o regulatory ,nie o mostiku

Ale regulátor odíde aj v dôsledku vadného mostíka.
Môžeš mi potom popísať ako je to možné???
Ak odíde dióda v mostíku, môže sa dostať striedavé napätie na regulátor a tým pádom regulátor končí.
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 21 lis 2010, 18:28
od Apikkk
Ahoj, musím oživit tohle téma a rovnou se do něho přidat. Rovněž mi auto přestalo dobíjet s příznaky, které zde jsou popisované.
Předpokládám, že rovněž odešel do věčných lovišt diodový můstek, tak teď musím najít nějaký servis, kam autí svěřím.
Jo, na Aukru jsem našel tenhle altík:
http://aukro.cz/item1319790795_alternat ... _cdti.html
chci se zeptat chytrých hlaviček zde, jestli by šel do mé Astrule? Popřípadě ústečáci zda nevědí, kam bych mohl svěřit auto na opravu?
Moc dík
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 21 lis 2010, 19:06
od pueblo
Já nechával kdysi repasovat altík od géčka ve Skoroticích, ulice Pod skalou, číslo už nevím. Je to slepá ulice a je to předposlední barák. Nevím, jestli ještě funguje, ale byl rychlej a levnej. Na autě jsem najel dalších 40tis. bez problémů, pak jsem ho prodal.
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 22 lis 2010, 19:14
od Kesi
Apikkk podľa obrázku to vyzerá že áno.
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 09 lis 2012, 19:00
od tom06
Zdravim...
uz 2xkrat mi za 3 tyzdne vybilo bateriu...pri nastartovanom aute mi namera okolo 12 V...pri pridani plynu sa my zvysi napätie asi o 0,4 V cca , lenze po par kilometroch mam na baterke zas od 13,8 do 14,1v a drzi aj pri volnobehu...skusal som aj par krat vypnut a znova zapnut motor a drzi...no po hodine statia mam zas len tych 12V a cele sa to opakuje....je to alternatorom , alebo to moze byt ina zavada??? dik

Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 09 lis 2012, 20:09
od Frydex
Máš v autě Quick Heat ?
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 09 lis 2012, 23:34
od danielG
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 09 lis 2012, 23:44
od Frydex
Podle mého názoru, má Quick Heat tak obrovský odběr proudu, že alternátor nestačí dostatečně živit jak Quick Heat, tak baterii. Pokud tedy v první fázi jede QH naplno, což při studeném startu jede, veškerá vyrobená energie na Altíku jde tam. Jak se motor zahřívá, tak QH ubírá na výkonu a na baterii tím pádem stoupá napětí, protože Altík už není zatížen maximálně přes QH.
QH má tři fáze topení, podle toho by mělo jít i poznat i na napětí baterie, kolik zrovna altík na ní dobíjí - to znamená, čím miň bere QH, tím vetší napětí bude na baterce.
Mám dojem, že QH je dokonce živen od alternátoru přímo jedním (silným) kabelem navíc. Auta co QH nemají, nemají na altíku ani tento kabel navíc.
(Myslím, že mi to říkal Skrolant, nemám to ze své hlavy. Snad jsem to nedomotal.)
Nedivím se tedy, pokud jezdíte krátké trasy, že se baterie nedobije, ona nemá kdy.
Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 10 lis 2012, 00:07
od danielG
Díky. QH z výroby, altik 110A taky z výroby, tak to soudruzi asi udělali někde chybu

jezdim většinou do práce 22 km, dobíjí to dobře tak od půlky cesty, ale přes den kolikrát cukám po 10 km a to se to moc neohřeje. asi to vyřadím z provozu

Re: problem s dobijanim baterie...
Napsal: 10 lis 2012, 06:37
od tom06
Kde najdem tu 100A poistku na quickheat?