Stránka 6 z 33

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 09:03
od Oněgin
Přestože mám 1,9, nechtěl jsem otevírat "spešl" téma - tedy mně MKJ ukazuje regeneraci při 90% a končí při 18%. Potřeboval jsem ujet asi 12 km po okresce. Zatím nemám interval, protože se jednalo o první regeneraci.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 09:26
od papak13
Dalsia regeneracia po 335km, zivotnost oleja klesla zo 70% na 68% a spotreba stupla z 5,7l na 5,9l.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 10:37
od Frydex
Tak jsem si chybně myslel, že nemám přehraný soft, ale asi opak bude pravdou. S MKJ mi po ujetí 387km začal vypalovat při 91% zaplnění a skončil tradičně na 30%. Zajímavé je, že Regenerace žačala ještě u relativně studeného motoru, cca po ujetí 6km a teplotě motoru okolo 60-70°C. Trasy 95% hlavně město, do 15km na jeden start. Spotřeba přes 7 litrů.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 13:13
od matesm
Ahoj, včera jsem jel poprvé co auto vlastním téměř 300km v kuse po dálnici a tady jsou mé hodnoty z MKJ: jel jsem 150km tam a hned 150km zpět, z toho 93% dálnice, rychlost na tempomat 110-140km. Na začátku cesty jsem měl zanesení filtru 48% a po těch 300km pak 68%, od poslední regenerace už najeto 393km, tolik jsem myslím asi zatím neměl. Minule jsem regeneroval asi po 365km, ale zde jsem jel delší cestu na hory a zpět. Nejvíce jezdím krátké trasy 20-35km a tak standardně regeneruji po 300-320km. Z toho tedy usuzuji, že opravdu filtru vadí krátké cesty a asi i časté starty.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 20:33
od Imko
Pre tento nový program to u mňa určite platí.
Jedna krátka jazda mi tak urobí okolo 5 %. Teraz mám najzdených 74 km a zanesenie 75%. Už skoro týždeň nejazdím, urobil som len niekoľko krátkych trás po meste. Niečo otrasné :x
6 krátkych jázd a 30% zanesenia naviac.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 21:21
od Frydex
Je to tak... já dneska ujel 150km na dva starty a po celkovém ujetí skoro 300km, mám zaneseno na 60%, takže by to ještě 300km dalo. To by pak regenerace přišla po 6ti stech km. okresky město tentokrát 50/50.

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 08 dub 2012, 23:13
od Frankie
ahoj,
takze pridam svou zkusenost , jsem ted nucen jezdit kratsi vzdalenosti a vicekrat startovat a regenerace po cca 115 km, po regeneraci filtr na 30 % , nyni ujeto cca 20 km od regenerace a filtr na 48 % , spatenka :? ..vidim to jako " imko" i u me po kazdem startu plus 1 % atd, prostě šílené :shock:

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 09 dub 2012, 00:04
od PepaS
a jak vypadá hodnota diferenciálního tlaku (zobrazuje se vedle stavu regenerace)? Tento údaj by měl objektivně charakterizovat míru „ucpanosti“ DPF filtru. Jedna věc je model zanášení filtru sazemi, ale realitě by měl odpovídat ten tlak. Při jakém tlaku se spouští regenerace, resp. je hodnota tlaku bez ohledu na typ ježděných tras stále stejné v okamžiku spuštění regenerace?

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 09 dub 2012, 01:25
od Frydex
Myslím, že když jezdím, tak okolo 5-6 kPa a při regeneraci 9 kPa. Příště to budu víc sledovat

Re: Interval regenerace DPF filtrů u motorů Z17DTx a A17DTx

Napsal: 09 dub 2012, 13:26
od Frankie
PepaS píše:a jak vypadá hodnota diferenciálního tlaku (zobrazuje se vedle stavu regenerace)? Tento údaj by měl objektivně charakterizovat míru „ucpanosti“ DPF filtru. Jedna věc je model zanášení filtru sazemi, ale realitě by měl odpovídat ten tlak. Při jakém tlaku se spouští regenerace, resp. je hodnota tlaku bez ohledu na typ ježděných tras stále stejné v okamžiku spuštění regenerace?
ahoj ,
prubeh jsem občas vyfotil ...mas tam i hodnoty tlaku viz fotky