Stránka 6 z 10
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 19 říj 2010, 10:30
od dogee
lehce off topic: kamarad ma na ford focusu, 1,8 dieselu v servisce doporucenou vymenu rozvodu az po ujeti 250 tis km

Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 23 kvě 2011, 14:52
od bajky
Nazdar chlapi.Asi pred dvoma tyzdnami som si dal menit rozvody v origo opel servise v TN. Cena s materialom(kladky, vodna pumpa, remen, praca) 298e aj so zarukou. Motor bol Z19DT 88kW(8V), auto je rocnik 2006- zlava 20% na diely a 10 na pracu. Ahojte
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 14 črc 2011, 23:47
od Oněgin
Příští týden mi budou montovat odním. tažné a při té příležitosti si nechám auto napíchnout na diagnostiku a ve 136.000 udělat rozvody. Na Nubiře jsem je taky dělal nedlouho po koupi, a když jsem pak viděl na kladce prasklinu, do které šel vložit malíček, nebylo mi do smíchu...
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 07:33
od Hoonza
K tématu rozvody & vodní pumpa. V servisu je to skutečně tak že se s rozvodama vodní pumpa nemění. Já mel měněny rozvody dle servisní knížky na 130.000 (Z19DTH) Bláhově jsem se domníval že je vše OK. Zhruba od nějakých 170.000 tis se mi začalo ozývat ze strany rozvodů po nastartování (když byl motor studený) pískání. Myslel jsem si že je to napínací kladka na žebrovaném řemenu, tak jsem to nijak zvlášť neřešil s tím, že jí výhledově vyměním. Přesně na 180.000 se mi rozsvítila kontrolka chladící kapaliny (mám check control). Hledal jsem kde to teče - jak už tušíte, bylo to na straně rozvodů. Takže rozborka - vodní pumpa byla totálně KO. Měl jsem štěstí že mi nesjel rozvoďák, protože když jsem ji násilím rozebral - byla úplně sešrotovaná ložisková klec a kuličky byly sjeté k jedné straně. - To bylo i to pískání po startu.
Takže rozvody měnit jednoznačně i s pumpou!!
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 09:52
od swabel
Presne tak, rozvody spol s vodnym cerpadlom. Inak preco si menil rozvod pri 130 tis KM, ak pre Z19DTH je interval vymeny 150tis KM? Ma Vectra iny servisny interval??
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 11:59
od Hoonza
Z19DTH má interval 150.000 tis, je jedno jestli Vectra nebo Astra, ale v DE v servisu mi to vyměnili když jsem auto kupoval, tedy už na 130.000. Asi proto, že předchozí majitel měl docela slušnej kilometrovej průběh 50.000,-/ za rok, tak aby zase po 1/2 roce nemusel do servisu

Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 13:41
od bubo
Hoonza píše:.... Měl jsem štěstí že mi nesjel rozvoďák, protože když jsem ji násilím rozebral - byla úplně sešrotovaná ložisková klec a kuličky byly sjeté k jedné straně......!
Ale kouslé vodní čerpadlo , by nemělo mít vliv na sjetí rozvoďáku ? Čerpadlo přece pohání jiný řemen - viz. obrázek . Nebo se pletu ?
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 15:02
od Oněgin
V servise mi řekli, že objednají i pumpu, a když bude stará dobrá, tak ji vrátí. Tož tak.
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 15:40
od destroyer_svk
Oněgin píše:V servise mi řekli, že objednají i pumpu, a když bude stará dobrá, tak ji vrátí. Tož tak.
To by som urcite nerobil.Nie je to zasa taka velka polozka a vseobecne sa odporuca menit s rozvodmi.
Rozvody sa vymenia a za nejakych 10 - 15 000 km Ti zacne slzit ... a potom platis opat za tu istu robotu (ak si to ovsem neodnesie aj remen).
Re: Rozvody 1,9CDTI/88kW
Napsal: 15 črc 2011, 16:25
od Oněgin
Asi máš pravdu, holt budu muset rozbít další prasátko
