Stránka 435 z 805

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 13:19
od mimar
Nie som elektrikár, ale pokiaľ viem tak nabíjačky dávajú pulzný prúd a to nemusí robiť dobre elektronike, ktorá vládne našim Astrčkám. Mne osobne nabíjačka odpísala kondenzátor v komresore na fúkanie kolies.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 15:18
od Frydex
Já mám inteligentní nabíječku, která si sama řídí nabíjecí proud i napětí. Z auta ji neodpojuju. Stála sice basu, ale několikrát za dobu dobíjení kontroluje stav a dává max. 5A v rozmezí 0,1- 5,0A. Takže se o to nestarám. Pak mi napíše, jak dlouho nabíjela, kolik ampér do ní natlačila a sama ukončí proces nabíjení, po maximálním dobití.
Je fakt, že pro pořádné provaření baterie je potřeba "blbá nabíječka", která tlačí konstantní proud po dobu alespoň 12ti hodin (rozuměj při né zcela vymlácené baterce a proudem nad 5A). Tohle ale řeším, až když se mi zdá, že je na tom baterie hodně špatně. V tomto případě už ale doporučuju tu baterku od auta určitě odpojit.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 20:19
od milosh
Gecko nam v techto mrazech tyden stalo pred barakem, dnes na 1 nastartovani no problem, ale pravda baterka je rok stara 8-)

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 20:46
od Kesi
Batéria sa má dobíjať odpojená.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 21:45
od Midzi
cez vikend bol u mna kamarat co ma 7r Astru 1,4, nabehanych cez 210 000km a bateriu menil minuly tyzden prvy krat. Podotykam, ze byva v BB a tak je zima o nieco horsia ako tu. Uz ju chcel na jesen predavat ale nakoniec si to rozmyslel.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 08 úno 2012, 23:06
od hazmec
Zdravím, tak jsme se s Astřenou vrátili z Paprsku v Jeseníkách, docela si užila mrazivých teplot, ráno na palubním PC krásných -23,5°C, ale startovali jsme bezproblému. Naštěstí pomohlo Ecolube v nádrži proti zamrznutí, a s řetězama jsme vyjeli všechno - až na ten vír v nádrži. To kolega s Focusem takový štěstí neměl - nechal se obalamutit prodavačem na benzínce před Olmikem, že Verva diesel je do - 30°C a musela pro něj dojet odtahovka.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 09 úno 2012, 01:07
od Westler
Neni pravda ze by se mela dobijet baterie odpojena. Zalezi na nabijecce. Dnesni moderni mikroprocesorem rizeny nabijecky jsou udelany tak, ze se autu nemuze nic stat. Vetsina jich ma i ochranu proti zkratu, prepolovani, jiskreni (pri pripojovani a odpojovani) a dalsi "vychytavky". Samozrejmosti jsou pak ruzne mody napajeni (supply, recond, chlad, aj.) a kontrola zda baterie drzi napeti behem jednotlivych fazi napajeni.

Pro ilustraci:

Popis: http://www.prohifi.cz/nabijecky-autobat ... ti-xs-7000
Navod vyrobce: http://www.rall.cz/download.aspx?dontpa ... &fileid=32
Dalsi navod a popis: http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... ijecka.pdf
Dalsi info: http://www.battery-import.cz/cms/module ... ual_cz.pdf

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 09 úno 2012, 07:44
od colli
Verva Diesel je kvalita. Ale spíš v jakym stavu měl už ten palivovej filtr. Stačí aby byl víc znečištěnej a z parafínujeto hned.

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 09 úno 2012, 14:41
od beavis
Wauuuu u nas na severu napadlo trosku snehu, tak sem si udelal z pracovni cesty rally 8-) Super zabava, jen by to ESPecko nemuselo bejt tak aktivni :mrgreen: Ale i tak to jde do zatacek vesele poustet. Vsechny zatacky v cajku, jen sem malem 200m od domu projel zivym plotem :mrgreen:

Re: Copak jste dnes vy a vaše Háčko dělali?

Napsal: 09 úno 2012, 14:50
od Kesi
RE Westler: Ten CTEK máme v práci a predstav si že odpálila rádiostanicu v aute :twisted: