Stránka 5 z 6
Re: Motor 1,4
Napsal: 18 led 2013, 22:47
od Pepino_GH
Nevím, ale olej bych tam asi nestříkal. Co pamatuju, mazal se pískající klíňák mýdlem.
Re: Motor 1,4
Napsal: 19 led 2013, 00:19
od Frydex
Na pískající klíňák, stačí nalít teplou vodu, pak stichne.
Re: Motor 1,4
Napsal: 19 led 2013, 12:40
od Arrow79
Ale remen nepiskal. Ano, povacsine sa davala mydlova voda.
Edit: OK, remen vymeneny, vsetko v poriadku.
Re: Motor 1,4
Napsal: 13 zář 2013, 15:42
od Nerez
Trochu mi poslední dobou vrtá hlavou, jak je to u Háčka s těma 1.4kama.
Ze začátku se do něj dávala 1.4 16V 66kW o objemu 1389 cm3 a od roku 2006 už modernizovaný Twinport 1.4 16V 66kW o objemu 1364 cm3? Nebo rovnou od začátku Twinport?
Re: Motor 1,4
Napsal: 13 zář 2013, 17:24
od sladas opc
mam rok 2008 a mam v TP 1364ccm
Re: Motor 1,4
Napsal: 13 zář 2013, 18:05
od Nerez
Jojo, od roku 2006 vím určitě, že se daval motoro o objemu 1364. Spíš mi šlo o to, jakej objem měl motor od začátku výroby modelu H. To byl asi ten z Géčka ne?
Re: Motor 1,4
Napsal: 13 zář 2013, 18:09
od sladas opc
tak to vubec nevim..ja ani nevedel ze se davali dva ruzne motory 1.4..az ted co si to sem napsal..
Re: Motor 1,4
Napsal: 13 zář 2013, 18:31
od Nerez
Já to taky nevím jistě, ale myslím, že to tak je. Určitě by pomohlo, kdyby někdo kdo ma 1.4 a auto z roku 04 nebo 05 napsal, jakej má v techničáku uvedenej objem motoru

Géčka z těchto let mají 1389 cm3, našel jsem i jedno Háčko, které má v inzerátu uveden tento objem ale zbytek Háček má klasika 1364 cm3. Ten starší měl rozvody řešené řemenem, novější už řetězem.
Někdo, kdo to rozlouskne?
Re: Motor 1,4
Napsal: 14 zář 2013, 16:13
od p.somik
Podle Elitu, Autokelly, Rall... jsou všechny o obsahu 1364, označení XEL, XEP. rozdílný výkon - snížený se vyráběl jen 03/2004-10/2004.

Obsah 1389 má uvedeno jen G , označení motoru Z14 XE.
Re: Motor 1,4
Napsal: 14 zář 2013, 18:45
od pepe
p.somik: jen doplním
mám 1389 ccm X14XE