Stránka 32 z 33
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 30 črc 2018, 11:41
od dvorak
Ale na tom ruském odkazu se mluví právě o novějším způsobu napojení klapky na motorek, pomocí toho mezikusu.
Pokud to otrocky přeložím :
Nová modifikace klapky
GM změnil klapku a provedl potřebné změny (viz foto), nyní je problém "rozbití" klapky irelevantní, ale bohužel v případě situace popsané v této části je elektrický pohon rozbit, což je dvakrát dražší, takže aktuální stabilizátor (viz Obr. dále) jeho význam není ztracen!
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 30 črc 2018, 15:16
od formatic
Stan. píše:formatic píše:Marek65 píše:Nezapojil si opacne kable do motorceka? Nie je treba nic kalibrovat, motorcek ide bez kalibracie automaticky na oba dorazy, podla toho ci sa stlaci tlacidlo vnutornej recirkulacie alebo nie.
To mě taky napadlo, odpoledne to prověřím, díky moc.
Tvar a uchycení svorkovnice u motorku by přepólování neměl dovolit, spíše co Op-com vyhodil za chybu.
Zapojení mám správně. Motorek s klapkou s externím napájením funguje na obě strany.
Z auta funguje pouze zaparkování pro venkovní sání - naměřím normálně 12V. Po přepnutí na vnitřní cirkulaci nenaměřím nic a klapka se nehne. Tlačítko svítí a větrák zpomalí. Už nevím co s tím, možná to nefunguje dlouho a možná jsem o tom ani nevěděl.
OPCOM viz příloha
Díky všem.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 30 črc 2018, 16:46
od Stan.
Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 30 črc 2018, 17:31
od formatic
Stan. píše:Chybový kód B0225 -Zkrat na kostru v proudovém okruhu (nízké napětí),
Chybový kód B0226 -Zkrat proti napětí v proudovém okruhu (vysoké napětí),
Vodiče žluto-červený a hnědý mezi motorkem recirkulace a svorkovnicí XC43,
Pin 1 hnědý vodič a Pin 17 žluto-červený vodič (modro-černý konektor)
u řídící jednotky (ovladače) klimatizace.
Super, moc děkuji, rozeberu to a zkontroluju.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 31 črc 2018, 07:18
od Marek65
To je pravda ze konektor to nedovoluje, skor v pripade ze by mal rozobraty konektor alebo dorabal by obmedzovac prudu, vtedy je to mozne.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 01 srp 2018, 22:14
od dvorak
Takže ještě jednou - ten mezikus na fotce dole přijde pravou stranou do toho pouzdra na klapce a levou stranou do motorku ? Nebo to je celé jinak ?
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 02 srp 2018, 07:25
od Marek65
Ano presne tak, ved opacne to ani nemoze pasovat.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 02 srp 2018, 13:40
od dvorak
Díky, ještě se zeptám, zda ten výstupek na mezikusu (označen modrou špkou) přijde do té trubičky nebo zda v té trubičce musí být pro ni výřez.
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 24 črc 2019, 10:29
od Oťas
Možná se to už probíralo, ale nenašel jsem.
Otázka: Jak je vyřešeno vypnutí motorku klapky, když dojede do uzavřené polohy?
Motorek mi utrhl klapku, protože osmička se otočí 2x dokola než se vypne motorek. Zkoušel jsem podržet tu osičku, ale nejde zastavit. Se nedivím, že to utrhlo klapku od osky.
Koncáky tam nejsou, tak je to asi přes nějakej zátěžák....a ten je kde?
Edit: takže vyrobit stabilizátor na snížení krouťáku motorku
Re: Klapka recirkulace - nezaparkovala. Souhrnný návod na st
Napsal: 25 črc 2019, 04:20
od vojtavojta
Oťas píše:Edit: takže vyrobit stabilizátor na snížení krouťáku motorku
Chlape,kazdy rozumny clovek,uz ho ma davno vyrobeny a zamontovany

.