Stránka 28 z 36
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 07 led 2016, 15:05
od kunty28
Děkuji. zkusil jsem to přeložit a moc chytrý z toho nejsem... myslíš,že bys mi to mohl přiblížit?
jedná se o snímač? Turbo? pumpu? moc děkuji.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 07 led 2016, 18:59
od bssego
zdravím potřeboval bych poradit k chybě ecn 000106 podle aplikace na čtení kódu mi to napsalo toto: 1.Manifold absolute pressure
2.barometric pressure circuit range
3.performance problém
přeloženo Googlem

1.absolutni tlak sběrného potrubi
2.rozsah barometricky tlak okruhu
3.problem výkonu
jenže auto nejeví známky ztráty výkonu nebo nějaké závady pořadí někdo? dík
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 25 čer 2016, 11:59
od lacib
zdravím všetkých.
prosím o radu vyskočilo mi chybové hlásenie 10008, 40004 čo už poznám nakoľko som to riešil viackrát čistením EGR. Ale je tam nove 42A05. Auto skočí do núdzového režimu asi po 1 min a svieti kontrolka motora. Aktuálne vyše roka mám zaslepené EGR a namontovaný EGR emulátor. Doteraz bez problémov. Najazdené cca 12 000 km takto upravené. Opel ZAFIRA 1,9 DTH 150 k, automat 6 st, 2007/12. ďakujem všetkým za pomoc
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 27 čer 2016, 10:55
od lacib

Takže napriek tomu, že sa nikto neozval tu je odpoveď- kuna -zver prehryzla napájacie káble emulátora ( preto núdzový režim) po oprave sme zistili ďalšiu závadu aj kábel čidla teploty do DPF filtra bol rozhryznutý. Poškodenie kábla emulátora - nudzový režim kod 10008, 40004 a snímač poškodený 42A05 . Už len dúfam, že bude dať opraviť a spojiť ten kábel.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 30 črc 2016, 19:40
od renek18
Zdravím pánové a dámy. kdo by věděl ECN 11517?
Děkuji za rady

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 31 črc 2016, 15:33
od Stan.
renek18 píše:Zdravím pánové a dámy. kdo by věděl ECN 11517?
Děkuji za rady

Všeobecně u různých typů motorů je chyba P1151 - dlouhodobá korekce (málo) paliva HO2S (Vyhřívaná lambda sonda koriguje množství paliva ve větším nebo menším než stanoveném množství v %).
Jelikož máš v popisu OP-COM, tak si nech vypsat uloženou chybu přímo přes OP-COM, který vypisuje pětimístný kód, ale běžně se používá pouze čtyřmístný kód.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 31 črc 2016, 19:36
od renek18
Tak oprava.
přes op-com zjištěno P0115-71 aP0115-13 +U2105-00 +U2139-71
podle hledání a zjištění,že se mi spíná ventilátor chladiče,si myslím,že to bude čidlo
teploty chladící kapaliny. Jen nevím které,jsou dva.

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 01 srp 2016, 14:36
od Stan.
renek18 píše:Tak oprava.
přes op-com zjištěno P0115-71 aP0115-13 +U2105-00 +U2139-71
podle hledání a zjištění,že se mi spíná ventilátor chladiče,si myslím,že to bude čidlo
teploty chladící kapaliny. Jen nevím které,jsou dva.

Chyba: P0115 - Obvod regulace chladící kapaliny (senzor B39A je u motoru vedle termostatu ze strany autobaterie), zkontroluj pojistku FE6.
Chyba: U2105 - Sběrnice CAN, není komunikace s ECM (řídící modul motoru), zkontroluj pojistky FE21, FE22, FE30 (pojistky v motorovém prostoru).
Chyba: U2139 - Sběrnice CAN, není komunikace s CIM (modul sloupku řízení), vadné/špatné spojení s obvodem sběrnice CAN.
Pro informaci, ten druhý senzor snímání teploty chladící kapaliny B39B je dole na chladiči ze strany boxu sání.
Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 03 srp 2016, 14:47
od renek18
Pojistky zkontrolovány,byly ok.
Vyměněny obě čidla,op-comem vymazány
chyby a auto zase funguje jak má
Děkuji členu Stan. za rady

Re: Diagnostika - Dotazy na chybové hlášky
Napsal: 04 srp 2016, 08:54
od Stan.
V pohodě a hlavně, že je to v pořádku

.