Stránka 3 z 4
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 18 zář 2016, 22:02
od Jozi
swabel píše:Jozi napíš VIN, pozrieme to.
Díky, je to v tom štítku, ale tak napíšem ti ho aj sem - W0L0AHL4855163966
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 19 zář 2016, 10:14
od swabel
Podla VIN Z19DTJ.
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 21 zář 2016, 08:35
od aeon
tak sem se na to schvalne taky koukl a oznaceni motoru je Z19DT 88kw,mel by to byt 8ventil podle toho co se tady uvadi,ale ve velkym technicaku je psany Z19Dt 16V..je to mozny????jaky sou vtom rozdily???
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 21 zář 2016, 09:04
od Stan.
aeon píše:tak sem se na to schvalne taky koukl a oznaceni motoru je Z19DT 88kw,mel by to byt 8ventil podle toho co se tady uvadi,ale ve velkym technicaku je psany Z19Dt 16V..je to mozny????jaky sou vtom rozdily???
Napiš VIN, nejlepší je kontrola dle VIN, kde je udán kód a přesný typ motoru.
Na první stránce tohoto téma, čtvrtý příspěvek máš popis motorů Z19 a správné označení.
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 21 zář 2016, 10:15
od aeon
ok...Win:W0L0AHM756G121959
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 21 zář 2016, 11:25
od Stan.
aeon píše:ok...Win:W0L0AHM756G121959
Kód motoru LPM = Z19DT číslo motoru: 4974633
Vozidlo vyrobeno - 21.04.2006
První registrační značka: DB789WV
Rozdíl motoru Z19DT 8ventil a Z19DTH 16ventil je vidět na první pohled dle víka motoru,na odkazu položka č.1 tak to vizuelně zkontroluj.
Z19DT a Z19DTL 8ventil
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/4 ... 67,1971/na obrázku je také vidět jeden vačkový hřídel
Z19DTH a Z19DTJ 16ventil
http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/4 ... 91,2005/na obrázku jsou vidět dva vačkové hřídele
Kódy motorů:
LPP = Z19DTL 74kW
LPM = Z19DT 88kW
LRD = Z19DTH 110kW
LRA = Z19DTJ 88kW
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 21 zář 2016, 19:01
od aeon
ok diky za info..skontrolovano je to 8V ale v Tp je psany 16V diky.
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 23 zář 2016, 23:51
od Jozi
swabel píše:Podla VIN Z19DTJ.
Díky. Čiže motory Z19DTH a Z19DTJ sú identické (myslím stavbou) akurát sú výkonovo rozdielne. Pýtam sa kvôli prípadnému "čipu", teoreticky by motor Z19DTJ mal byť viac šetrený, kedže celú dobu zvláda "iba" 88 kW, zatiaľ čo stavbou rovnaká Z19DTH musí zvládať 110 kW, tzn. hlavne šetrená dvojhmota a neslávne známa prevodovka.
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 24 zář 2016, 08:10
od swabel
Zalezi od stylu jazdy majitela.
Dvojhmota sa setri - nesetri hlavne podtacanim motora a jazdenim v nizkych otackach.
Re: Nejasnosti okolo označení diesel motoru a výkonu
Napsal: 18 lis 2016, 01:28
od Jozi
Ešte otázka k chiptuningu a motorov Z19DTJ vs. Z19DTH - so svojou Z19DTJ sa chystám na chip, a ide mi o to, či sa dá prakticky výkon navýšiť rovnako ako u Z19DTH, teda ak sú tie motory stavbou a mechanicky úplne rovnaké, len majú rozdielne výkony a RJ. Dám príklad, ak z 88 kW pôjdem na 110 kW (Z19DTJ) dostanem sa na referenčnú hodnotu výkonu Z19DTH, ak zvýšim výkon Z19DTH zo 110 kW na 132 kW, bude to to isté, ak ešte na Z19DTJ zvýšim už zdvihnutý výkon zo 110 kW na 132 kW ? Neviem či to bude možné kvôli RJ, ale tým že je stavba motorov rovnaká, tak by to malo byť asi jedno.