Stránka 3 z 3

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 04 lis 2015, 15:23
od shane541
Dostal som info od kolegu. Kedze sa jedna o zakulisnu informaciu, hadam to nebude nejake ututlavanie, snad sa tomu bude dat verit. Z GM potvrdili, ze sa zalezitosou zaoberaju a problem sa vraj tyka vyhradne modelov s pravostrannym riadenim...

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 04 lis 2015, 16:25
od hatatitlas
Bolo by to fajn. Len sa trocha bojim ci to nie je taktika aby sa nesplasili ludia v europe a nezasypali im servisy zafirami, ako sa to zrejme deje v UK, kde sa kazdy dozaduje safety checku a uz nemaju ani tie suciastky, ktore preventivne menia. Cudne je totiz, ze sa opel v europe, ak by mal taku istotu, ze sa to aut s lavostrannym riadenim netyka, hlasno neozve a nevyhlasi ze nase zafiry su bezpecne. Najskor este ani nevedia v com je problem, lebo inac by to myslim vyhlasili.

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 05 lis 2015, 11:24
od power2
Sestřence nedávno shořel CMAX od zkratu v motorovým prostoru. Prakticky ono může začít hořet kdekoliv a cokoliv a komukoliv. Proto vozím hasičák

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 19 úno 2016, 15:08
od etis
Chlapi, kto počul o tomto? Nepochopil som všetko, len že vymenia rezistor na ventilátore, resp jeho tepelnú poistku? Či ako?
http://www.vauxhall.co.uk/zafiracustomeradvice.html

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 19 úno 2016, 15:58
od hatatitlas
V podstate ano. Kontroluju a pripadne menia ventilator, rezistor a kable ak je treba. Ta akcia prebieha uz dlhsie podla toho co pisu majitelia aut na FB. Rad by som ale niekde videl ofiko potvrdene, ze sa to tyka len aut s pravostrannym riadenim.

Re: Zafira B - riziko poziara.

Napsal: 19 úno 2016, 20:10
od mironto
Podla oficialneho vyjadrenia Vauxhallu sa problem tyka len aut s manualnou klimou a aj to len tych, kde bol neodborne opravovany predradny odpor ventilatora. Podla toho videa je tam bezpecnostna poistka, ze ked sa ten odpor kvoli nejakemu problemu silen prehrieva a dosiahne kriticku teplotu, roztopi sa cin, ktory drzi ten odporovy pliesok a rozpoji sa okruh. A toto niektori majstri opravovali tak, ze ten pliesok prichitili samorezkou a tym padom aj po dosiahnuti kritickej teploty sa tento okruh nerozpojil, ale pliesok sa dalej zohrieval, az to sposobilo poziar.