Stránka 3 z 7
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 15:00
od Juray
Někde jsem to tu psal, ale nemůžu to nikde najít

, ale myslím že je malý okruh, kterým jde teplá voda prvně do topení, teprve po ohřátí na provozní teplotu jde do chladiče. Ale bestak pokud je ohřátá na 40° tak to moc topit nemůže...
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 15:12
od tutin
Takže Ford je jiná liga...dik.....jinak je jasné že jsou 2 okruhy ...jen jsem myslel jestli není naky spešl na dohřev při uplně studeném motoru...
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 15:28
od Juray
A nemá třeba ve fordu nezávislý topení? Nebo nevím, ale podlě mě by měl ze cca 40° vody foukat stejně teplej vzduch ford i opel ne?
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 22:54
od Frydex
tutin píše:...jen jsem myslel jestli není naky spešl na dohřev při uplně studeném motoru...
Pane bože... a co by ten okruh asi ohřívalo ??? Když nemáš nezávislé topení, tak nemůžeš mít teplý vzduch, pokud se motor neohřeje. Když má motor 40°C, tak ten vzduch
teplejší nebude. 
tečka.
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 22:58
od Westler
Frydex: A co quickheat?
Re: zohriatie motora
Napsal: 13 úno 2012, 22:59
od Frydex
má ho ?
Re: zohriatie motora
Napsal: 22 úno 2012, 08:40
od smileboy
Ahoj, chci se zeptat, spíš tak pro zajímavost. Dneska jsem zkoušel sledovat po cestě do práce teplotu motoru a zhruba po 7-8 km se dostala na 80°C. No ale dlouhodobě se už výš nedostala, na teploměru bylo maximálně 85, ale to zas rychle spadlo na těch 80. Auto jsem vícemnéně celou dobu držel lehce nad 2000 ot/min. Je to v pořádku? Protože termostat by měl v ideálním případě spínat v 88°C, pokud se nemýlím. Je těch 80° pro motor dost?
Re: zohriatie motora
Napsal: 22 úno 2012, 11:51
od destroyer_svk
Treba si uvedomit ze pri prevadzke v nizkych otackach a s malym zatazenim za nizkych vonkajsich teplotach sa stava ze vysoko ucinny dieselovy motor (a nim CR urcite je) velmi pomaly dosahuje prevadzkovu teplotu.
Taktiez vymennik tepla pre vyhrievanie interieru ma v tychto pripadoch k dispozicii menej energie a preto trva dlhsie (pokial nie je napr.QH), kym kurenie dosahuje plny vykon.Toto plati vseobecne aj pre ine diesle napr. TDI CR.
Takze podla mna je uplne zbytocne chytat chladice,neustale sledovat v menu teplotu (aj tak tam je odchylka) a riesit neviem ake scenare.
Re: zohriatie motora
Napsal: 22 úno 2012, 12:07
od Kesi
smileboy píše:Ahoj, chci se zeptat, spíš tak pro zajímavost. Dneska jsem zkoušel sledovat po cestě do práce teplotu motoru a zhruba po 7-8 km se dostala na 80°C. No ale dlouhodobě se už výš nedostala, na teploměru bylo maximálně 85, ale to zas rychle spadlo na těch 80. Auto jsem vícemnéně celou dobu držel lehce nad 2000 ot/min. Je to v pořádku? Protože termostat by měl v ideálním případě spínat v 88°C, pokud se nemýlím. Je těch 80° pro motor dost?
Termostat sa otvára pri 80°C.
Re: zohriatie motora
Napsal: 22 úno 2012, 23:21
od milans
to kesi : ... skor pri tych 88 stupnov, teplota 80 stupnov je potrebna na spravnu regeneraciu dpf filtra