Trochu o problematice převodovek M32 z překladu Polského webu, kde se popisuje jako hlavní závada v druhu oleje a nízkém stavu, jak píše Kopejda
Převodové oleje pro převodovky M32 a M20
Olej v převodovce Opel M32 a M20 je velmi důležitým prvkem ovlivňujícím životnost zařízení. Olej je často podceňován uživatelů Opel v któerych montáž převodovky M20 nebo M32. Při montáži na okno v továrně na 2012 Opel zatopené Tyto převodovky se olej červený symbol GM1940182, v současné době se nalije žlutý olej označen GM1940004.
http://www.skrzynie.com.pl/olej-opel-gm-1940004.html
Vzhledem k tomu, převodovka M32 a M20 jsou velmi citlivé na kvalitu oleje, které pracují tak, že stojí po ujetí 60000mil nahradit. Při výměně se ujistěte, že převodovka byla zaplavena částka není nižší než 2,2 litru oleje. V případě, že box je naplněna po opravě (to je suchý uvnitř) se nalije do ní náplň 2,4 l oleje. Ačkoli dokumenty službách se někdy menší množství oleje, lití s menším počtem skončí poškozují přenos.
To může vysvětlit problém na začátku oleje v převodovce M32.
Olej v M32 je jedním z nejdůležitějších faktorů, které ovlivňují životnost převodovky. Momenty, které mohou nést toto pole je 300 až 340 Nm. Některé lákavé pro zvýšení výkonu a dát políčko převést i momenty, nad 430 Nm. Máte-li zájem to udělat tak, jak jsem popsal, co se děje v M32 při vysokém zatížení.
Olej v převodovce má několik úkolů, ale podstatné pro tvrdou práci jsou vlastnosti mazání a chlazení. V případě, že oleje je příliš nízký, že nemůže řádně plnit teplo, a tentokrát ne dávat odpowieniego mazací film mezi kontaktními plochami zubů. Klasický olejový servis - červená - označené GM 1940182 je produktem cokoliv. Opel jej používá prakticky ve všech oknech. Bohužel tento olej v krabicích M32 a M20 zcela nezvládá. Věříme, že se výrazně přispěl k selhání mnoha polí M32. Samozřejmě, selhání se skládá z mnoha faktorů, ale tento olej extrémně Dokládal k těmto problémům.
Před 2-3 roky Opel viděl problém a měnil olej doporučený pro M32. Je označen symbolem GM 1940004. tohoto oleje plně syntetické esterové průměrně vybavené s příslušenstvím. Ve skutečnosti, já nemám přístup ke statistikám, ale pravděpodobně snížilo procento selhání. Nebylo ochranu proti selhání M32 boxů, ale pravděpodobně více uživatelů jsou tyto krabice má dlouhou cestu.
Jak již bylo zmíněno v předchozích příspěvcích, existují oleje, které pomáhají skrzyniom ještě více. To FUCHS SINTOFLUID 75W80 je německý produkt, který je také založen na estery, a je silně nabitý doplňky. Nebudu zacházet do podrobností chemické technologie, ale dám argument, který umí mluvit představivosti.
Oddával v laboratorním testu obou olejů (čekáme na výsledek "červené") a jeden studie potvrdila, že se mýlili o kvalitě oleje Fuchs. Tam je takové zařízení - kamera Čtyř-v którum umístěny tři kuličky, jako jsou ložiska, vedle sebe (ve tvaru trojúhelníku), máčet v oleji, a mezi těmito třemi kuličkami umístit čtvrtý míč. Tento míč otáčí ve vztahu k druhému, ale po celou dobu je stisknuto shora. Force se neustále zvyšuje. Na nějakém místě, vysoká teplota dosáhne svaru a stroj se vypne. Pak si přečtěte sílu, při které došlo ke svarová housenka. Olej odolal GM 1940004 2400 N, FUCHS 4400 N.
Co dává takovou studii - informace o tom, jak se olej dělá těžkou daň v hrudi, a M32 je bohužel vystaven poměrně hodně.
V poli se musíme vypořádat s různými nežádoucími účinky, které mají vliv na snížení kvality oleje:
- Teplota
- kovové částice
- Vodní hospodářství - vodní pára ze vzduchu. Olej má spoustu GM 1940004 zinku, který absorbuje molekuly vody Fuchs bez obsahu zinku.
Je důležité, aby tyto typy činidel nezpůsobují významné degradaci oleje. Zde tlaková hadice srpna další téma - je třeba vyměnit olej v převodovce M32. GM a vyměnit po 50-60000mil (80-100 000km). FUCHS vydrží déle. Nicméně, množství kovových částic stejným způsobem ovlivňuje placentou, a zuby v jednom režimu a druhý olej 60 tkm Myslíš, že proto omezit životnost oleje v převodovce.