Stránka 15 z 16
Re: Snížení podvozku
Napsal: 15 zář 2015, 22:07
od pivita
quicky píše:Ja sa o zivotnost podvozku a odskakovanie na hrboloch az tak neobavam, po rozbitych cetach nejazdim skoro nikde. Skor ma nebavi stale byt vytraseny, ked si to trielim po dialnici 180
a ty máš IDS podvozek nebo obyč?
jinak po výměně pružin u mě i při tachometrových 210km/h auto sedělo úplně parádně ( pro hnidopichy jel jsem po Německém autobahnu z Drážďan )
Re: Snížení podvozku
Napsal: 15 zář 2015, 22:26
od quicky
obycajny mam... podla VIN to je "sportovy" co ma asi GTC standardne
Re: Snížení podvozku
Napsal: 16 zář 2015, 13:01
od maro
Vravim, je to subjektivna zalezitost.ja mam rad istotu.chcem podvozok co najtvrdsi.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 16 zář 2015, 16:50
od sladas opc
co nejtvrdsi podvozek neni zaruka vubec jistoty a dobrych jizdnich vlastnosti vozu..v par clancich uz jsem i cetl ze snizovani vozu nekdy muze i uskodit co se tyce jizdnich vlastnosti..
Re: Snížení podvozku
Napsal: 11 led 2016, 14:41
od Shindo
Cawte. Ja mam Podvozok IDS+ a nom Eibach Pro Kit,ale oproti niektorym vasim fotkam ja mam predok este nizsie. Neni IDS+ podvozok nizsie ako klasicke? Astra H Caravan.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 11 led 2016, 15:18
od power2
IDS+ by měl být pouze systém elektronicky řízeného podvozku. Já mám taky IDS+ a oproti "klasickému podvozku GTC" to mám výškově stejně. To tam spíš máš kratší pružiny, než někteří tady.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 11 led 2016, 15:58
od Marek65
Ja mam na hatchbacku tiez IDS+ a sportovy podvozok original a cele auto je riadny offroad

az sa sam cudujem ake je to vysoke. Ale vyhovuje mi to, vzhladom na vysoku priechodnost

Re: Snížení podvozku
Napsal: 11 led 2016, 15:59
od Shindo
power2: Mam tam Pro Kit od Eibach. A GTC je nizsie ako klasicke Astry H co sa Hatchbagu tyka.
Re: Snížení podvozku
Napsal: 17 led 2016, 16:29
od Shindo
Chlapi viete mi niekto zmerat kto mate EIBACH PRO KIT vysku od zeme po kraj narazniku?
Re: Snížení podvozku
Napsal: 19 led 2016, 08:46
od swabel
Odrataj si ca. 30-35mm od standardneho podvozku. O tolko to pri Eibachu ide dole.
Inac vsetky Eibach Pro Kity mam dostupne v dobrych cenach. Kto ma zaujem, nech pise. Treba pozriet hlavne zatazenia v technickom preukaze a vybrat spravne.