ale sak znovu, napisu, co sem psal uz xkrat..
mam par let po vymene pruzin za Eibach ProKit, vyslo to asi -30 kazda strana
objednane v Renocaru Brno, fajn pristup dodani vse naprosto OK
prikladam fotku pred a po, zmena opticky k nezaplaceni, fajn pocit
(bylo by treba k origo pruzinam tak 20" kola aby se mezera mezi koly a blatnikem dorovnala.. ale to su mimo ted)
prvni dojem znovu- k nezaplaceni, myslel sem, ze budu drhnout prdeli o cestu
jizdni vlastnosti se samozrejme zmenily
auto, jak se pise vyse, se chova citelneji, čitelneji a mas vetsi jistotu pri prujezdu zatacek vyssi rychlosti
minus je to, ze nase cesty nejsou uplne Ok a pri horsi ceste auto v zatacce odskakuje, je to fakt znat! ale zadna hruza
pri brzdeni se auto tolik nenaklani dopredu, v zatacce je klidne a sedis rovne a ne ze si zamackly v boku sedaku (ktere nema moc dobre bocni vedeni - ja teda ne)
komfort zustava, nezda se mi, ze bych mel kostitras i po tech letech
minus je to, ze je treba davat si bacha na obrubniky na parkovistich (ale mame vetsina gumove litazko takze oK), bacha na retardery, najezdy do garaze apod.
minus je taky to, mas li nizsi pneu
ja mam 215/45 17tky, je to v klidu, zkusenost s 18" nemam
v zime pri pneu jak balony je to naprosto v poradku a zadna hruza, akorat problem nove napadeny snih a vyjete koleje, to si jak cestar shrnovac proste drhnes a to ne jen prednim gumakem ale i dost casto skrkas spodkem, ale je to jen snih a led, snad by nemel velice nic poskodit
nastesti sem si nevsiml u nasich h aster, ze by trcely hadicky a ruzne casti podvozku na volno, jak to vidam u starsich aut a privesu voziku apod.
co dal, je nas vic, kteri maji eibach ci jine pruziny, Irmscher doporucuje H&R, pac je vozi, ci vozil vlastne.. stejnako podobne reakce!
jeste dalsi, pred vymenou s 17" HNUS
po vymene