Stránka 128 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 zář 2015, 15:44
od mironto
Pepik, nedalo by sa do MKJ zakomponovat aj citanie hodnot z TPMS snimacov? Tlak mam na displeji, hodnoty teploty a stav baterky by boli mozno uzitocne.
Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 zář 2015, 19:52
od PepaS
možné by to bylo, ale určitě to není na pořadu dne...

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 03 zář 2015, 20:32
od Sadyx
Ahoj všem,
možná už to tu probublalo, tak se omlouvám, ale co cornering lights jako na VW, to je přisvětlení zatáčky mlhovkou? To by MKJ zvládlo, ne? ;)

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 03 zář 2015, 20:53
od PepaS
z technického hlediska to u A-H a Z-B možné není, protože levá i pravá mlhovka je propojená a do UEC vede jen jeden drát, takže je možné zapnout pouze obě mlhovky současně.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 04 zář 2015, 09:29
od Sady
Mno pojízdná diskotéka? Ale je fakt, že tohle se mi na VW líbí, zvlášť u nás na severu na Ostravsku, kde je všechno rozkopané a je tu samá díra, tak člověk si přisvítí, když zatáčí a navíc při couvání se automaticky rozsvítí obě mlhovky....

Byl to jen nápad a kdyby bylo více zájemců, možná by to stálo za to to dodělat.. :-)

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 04 zář 2015, 11:59
od quicky
Ja sa hlasim tiez do radu zaujemcov :D pri tom odbocovani to asi nevyda, lebo rozsvecovat obe svetla mi pride trochu divne. Ale pri cuvani by to bolo super. Dakde som videl taky modul, ktory ti rozsvieti hmlovku pomocou signalu zo smerovky. Neviem ci to nebolo aj tu na fore. Ale legalna dorabka to asi nebude.
Myslim, ze corner-light mozes mat len do rychlosti 50kmh, co ten modul samozrejme nevie.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 04 zář 2015, 14:25
od PepaS
Sady píše:Byl to jen nápad a kdyby bylo více zájemců, možná by to stálo za to to dodělat.
Jak jsem psal, u Astry a Zafiry jsou v UEC obě mlhovky připojené na stejný signál, tzn. není technicky možné svítit jen jednou mlhovkou. Dodělat by to šlo, ale musel by se do instalace mezi UEC a mlhovky vložit dvojitý elektronický spínač, který by přes CAN sběrnici ovládalo MKJ nebo nějaký jednočipový mikropočítač doplněný o gyroskop.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 01 říj 2015, 23:00
od PepaS
První série desek plošných spojů EDAU je vyrobená, nyní se osazují konektory, pak se budou mýt... já zatím pracuji na firmwaru modulu EDAU.

Obrázek

V rámci doplňování zobrazení nových parametrů v okně ECM monitoru modulu MKJ budu muset pro velký zájem doplnit také funkci ECM monitoru pro motory Z19DT,DTH,DTL. ;)

K dispozici je první verze instalační příručky modulu EDAU-01 - > PDF <.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 říj 2015, 08:51
od Sady
A motůrky Z17XXX ??? taky bude?? ;)
Jen by to už možná chtělo kokpit z L159 Alca, nevíte no nějakém..... tolik hodnot, co bude umět sledovat MKJ, to je tak na 15 budíků... :)

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 02 říj 2015, 16:08
od PepaS
Sady píše:A motůrky Z17XXX ??? taky bude??
U Z17xxx je použit spínač tlaku oleje se závitem M10 (?) a tím pádem nelze použít kombinovaný snímač teploty a tlaku oleje od HELLA se závitem M12. Z tohoto důvodu nelze EDAU-01 použít pro motory Z17xxx. Je připravena i verze EDAU-02, která umí teplotu a tlak oleje měřit ze dvou odporových snímačů, ale nevím, kdo by se do tohoto chtěl pouštěl...

ECM monitor v tuto chvíli existuje pro motory Z20LEx, Z28NEx a bude doplněn ještě o motory Z19DTx. Jiné motory zatím nejsou v plánu.
Sady píše:Jen by to už možná chtělo kokpit z L159 Alca, nevíte no nějakém..... tolik hodnot, co bude umět sledovat MKJ, to je tak na 15 budíků... :)
ó, nikoliv - podívej se, jak pracuje ECM monitor v MKJ. A když už si použil tu paralelu s L-159, tak by to spíše chtělo HUD displej (> KLIK <), protože intenzivní sledování GID/CID displeje během jízdy je velmi riskantní.