Stránka 127 z 142

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 srp 2015, 12:50
od milosh
ja si toho poprve vsiml cestou na dovcu v Praze v kolone coz na klidu neprida. pak to 100km bylo v ok a pak zase obcas bliklo, ale jine "problemy" jsem nepozoroval ??!!

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 srp 2015, 18:20
od pueblo
Já jsem to sledoval cestou do HR a nestalo se mi to. Ale taky mi nikdy nepadne napětí pod 13V. I na volnoběh když sedne klima mi to nejde pod třináct. Musí Pepík vysvětlit, jak je to sledovaný a měřený, co už je a co není na vykřičník.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 srp 2015, 20:34
od PepaS
milosh píše:Nesetkal jste se nekdo s tim, kdy pustite klimu a po rekneme hodine jizdy to hodi ze baterie ma problem?
MKJ měří a hlídá napětí v palubní síti. Pokud napětí při běžícím motoru poklesne pod 13.0 V zobrazí se symbol vykřičníku, protože se přestává dobíjet baterka. Takže ten vykřičník neznamená, že je špatná baterka, ale že je nefunkční dobíjení. Funkce alternátoru je ovládána z řídící jednotky motoru ECM – můžete si všimnout, že po spuštění motoru vždy naskočí vykřičník, protože dobíjení (alternátor) se z ECM zapíná po spuštění motoru se zpožděním.

Když ti tedy během jízdy vyskočil vykřičník – musela alternátor vypnout řídící jednotka motoru (ale proč by to dělala) nebo měl alternátor problém a vypadl.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 14 srp 2015, 21:09
od pueblo
Takže se zřejmě hlásí altík.......

Napsal: 14 srp 2015, 21:26
od Frydex
U dvou aut, zrovna když jsou tyhle vedra ?... protože to dělá jen teď. Uvidíme za 14 dni.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 srp 2015, 12:23
od pueblo
Možná se fakt jen přehrál, protože je za motorem a tam se špatně chladí. Navíc v zácpě, když neproudí vzduch z venku. Když běží ventilátor klimy, tak tam ten horkej vzduch z motoru žene naplno :(

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 15 srp 2015, 18:13
od milosh
Dnes cestou zpet z dovolene uz to neudelalo, ale pravda nebylo takove vedro jako v pondeli a napeti bylo +- 13,4-5.

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 21 srp 2015, 20:58
od destroyer_svk
milosh píše:Nesetkal jste se nekdo s tim, kdy pustite klimu a po rekneme hodine jizdy to hodi ze baterie ma problem? JInak auto jede v pohode jine problemy nepozoruju a dela to jen s pustenou klimou, bez ni je vse v poradku bez vykricniku :)
Pripajam moj postreh,v podstate rovnaky Tvojmu...v horucavach som si vsimol ze pri zapnutej klime a najma v mensich rychlostiach hlavne ked sa podraduje/preraduje a otacky su cca. 1800-2500 tak bolo pocut taky nezdravy zvuk,ako ked nieco netypicky vrci...myslel som ze bude nieco s kompresorom (ale klima isla ok).Akonahle som vypol klimu uplne bez problemov.Zasa pri ustalenej rychlosti na dialnici to nevydavalo ziaden taky pazvuk pri zapnutej klime.
Dnes sice nebolo az tak teplo (24-25 C) a pri zapnutej klime aj pri spominanych otackach a nizsich rychlostiach uplne normalny zvuk.Spravil som dezinfekciu klimy sprejom a sledoval co to bude robit (zvuk na volnobehu ok),no nakolko mam uz MKJ tak sa objavil vykricnik,ked bola klima pustena na maximum...
Alternator bol meneny pred 2,5 rokom.Som zvedavy zajtra ked sa na to pozriem cestou na dialnici,ze co bude MKJ ukazovat... :?

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 01 zář 2015, 08:47
od PepaS
EDAU-01 / EDAU-02 - krabička je hotová, elektronika se dokončuje...

Obrázek Obrázek

Obrázek

Varianta EDAU-01 (Engine Data Acquisition Unit) Přehled signálů:

Kód: Vybrat vše

1) +12V    (Power)                Zapalovací napětí
2) GND     (Power)                Zem
3) LS-CAN  (Digital Input/Output) LS-CAN (SW-CAN) sběrnice
4) +5VOPS  (Power)                HELLA OPS+T Sensor
5) GND     (Power)                HELLA OPS+T Sensor
6) OPS-IN  (Digital Input)        HELLA OPS+T Sensor (měření teploty a tlaku oleje)
7) BOUT    (Discrete Output)      Emulovaný výstup olejového tlakového spínače
8) TC+     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Chromel
9) TC-     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Alumel
Varianta EDAU-02 (Engine Data Acquisition Unit) Přehled signálů:

Kód: Vybrat vše

1)  +12V    (Power)                Zapalovací napětí
2)  GND     (Power)                Zem
3)  LS-CAN  (Digital Input/Output) LS-CAN (SW-CAN) sběrnice
4)  +5VOPS  (Power)                HELLA OPS+T Sensor
5)  GND     (Power)                HELLA OPS+T Sensor / Odporové sensory
6)  OPS-IN  (Digital Input)        HELLA OPS+T Sensor (měření teploty a tlaku oleje)
7)  BOUT    (Discrete Output)      Emulovaný výstup olejového tlakového spínače
8)  TC+     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Chromel
9)  TC-     (Analog Input)         Termočlánek Typ K, Alumel
10) SENS-IN1(Analog Input)         Odporový sensor 1 (měření teploty oleje)
11) SENS-IN2(Analog Input)         Odporový sensor 2 (měření tlaku oleje)

Re: Modul Komfortní Jednotky - MKJ (dříve "Teploměr vody")

Napsal: 01 zář 2015, 09:04
od milanick
Parada. Uz aby to bolo.