Chcem sa s Vami podelit o jednu skusenost s autokamerou a pristupom jedneho internetoveho obchodu.
V maji 2015 som si objednal autokameru TrueCam A5 cez internetový obchod hej.sk.
Podla recenzii sa jednalo o model ktory vela uzivatelov chvalilo a ponukal zaujimavy pomer cena/vybava,pritom nebol najlacnejsi.
Kamera prisla,namontoval som ju v aute a zacal pouzivat.Kupil som si aj novu pamatovu kartu podla parametrov vyrobcu.
Po kratkej dobe vsak kamera prestala nahravat a dipslej vypisal "Karta je plna".Nemopohlo ani formatovanie karty a boli
vyskusane dalsie 2 pamatovky podla parametrov vyrobcov (Class 10).Kamera bola prvykrat reklamovana,kedy bola reklamacia uznana
vymenou vadnej kamery za novy kus."Nova" kamera sa onedlho zacala spravat ako ta prva,povodna,nedokazala premazavat najstarsie
zaznamy a na dispelji sa zobrazovalo "Karta je plna" a prestala nahravat.Takze druhykrat reklamacia - vysledok : aktualizacia firmware
a prevedene tovarenske nastavenie.Tento druhykrat vsak servisne stredisko uviedlo do protokolu vyrobne cislo tej povodnej prvej kamery
a nie tej "novej" co mi bola "vymenena" v ramci prvej reklamcie,zaujimavy detail...(cize akoby "opravovali" kameru,ktoru som uz nemal mat)
Kamera ako tak fungovala mozno mesiac a znovu sa zacali prejavovat problemy,displej opat hlasil "Karta je plna".
Pri tretej reklamcii som pozadoval uz vratenie penazi,co vsak odmietli do zapisu zamestnanci hej.sk napisat.
Chcem podotknut,ze ako zakaznik som pri kazdej reklamacii dolozil jasne dokazy k reklamovanej zavade - vzdy som im po dohode poslal
mailom fotografie,kde bola kamera odfotena (teda zobrazene hlasenie "Karta je plna").
Po tretej reklamacii s tou istou zavadou som opat obdrzal kameru s vysledkom ze "zavada sa v servisnom stredisku neprejavila" a odporucaju
mi presvedcit sa ci pouzivam vhodne pamatove karty a aby som si precital navod na pouzitie !
Tak toto uz bol vrchol drzosti z ich strany,lebo fotky s prejavenou zavadou som im opat poslal.Pri mojom patrani vsak vysvitlo,ze tentokrat
zamestnanci spolocnosti hej.sk moje dokazy o zavade neposlali servisnemu stredisku,uplne ich odignorovali.
Bol som v kontakte s technikom,kde kameru opravovali a mailom mi potvrdil,ze k predmetnej reklamacii ziadne prilohy neobdrzali.
Ukazkovy pristup k zakaznikovi,ktory pri reklamacii spolupracuje a snazi sa problem vyriesit...
V den ked sa mi kamera vratila,som ju hned namontoval do auta a po par km,sa opat zavada prejavila!
Takze stvrtykrat som osobne kameru reklamoval a dolozil staznost s postupom pri vybaveni reklamacie.
Kopiu s prilohami som osobne odovzdal na SOI,tak este sa budem informovat aj tam ako sa danemu problemu venovali.
Tento tyzden,v dvadsiatydeviaty den od podania stvrtej opakovanej reklamacie mi prisiel mail,ze ukoncili moju reklamaciu a peniaze poslali
na ucet...
Okrem uvedeneho problemu kamera si zila vzdy svojim vlastnym zivotom,nevedela detekovat spravne stacionarne radary na D1,mala problem
zapnut sa v podzemnej garazi,synchronizacia casu podla GPS bola posunuta aj ked bolo navolene spravne casove pasmo,na krizovatke prestala
nahravat,az ked sa auto pohlo,obcas vypisala aj hlasku "Neni SD karta",aj ked samozrejma tam bola ... a poslednykrat to bolo aj s bonusom kedy
sa po zobrazeni na displeji ze "Karta je plna" sa sama vypla...
Takze ked to zhrniem ak niekto rozmysla nad kamerou,autokameru TrueCam A5 vobec neodporucam !
Taktiez pristup zamestnancov hej.sk povazujem v dnesnej dobe za nedostatocny,v snahe vyriesit problem zakaznika,konkurencne obchody sami
ponuknu vratenie penazi pri podobnych problemov,tu som musel doslova bojovat...
Ako netvrdim,ze sa nejaky vyrobok nemoze pokazit,ale ked je to styrikrat ta ista zavada a este sa hraju,ze si vymyslam,to je dost.
Pre ilustraciu :
http://uloz.to/live/xt2d2hCW/autokamera ... zavada-mp4