Stránka 2 z 3

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 15 dub 2015, 20:45
od JirkaR
tak problém je zpět. přez op com ho vpohodě vyčistím ale po určité vzdálenosti se sám automaticky nevyčistí... nevíte proč?

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 15 dub 2015, 20:53
od Komo
Treba sa vratit na zaciatok.
Preco sa zapchava DPF?

DPF je pre niektorych "pain in the ass", ale ak ma clovek motor v poriadku aj vsetky jeho sucasti (vstreky, EGR, atd ..) a nejazdi mesto, tak DPF vydrzi velmi dlho.

Cize, v akom stave su vstreky a DPF? Toto moze zabijat samotne DPFko, ktoreho regeneracia je potom narocnejsia.

Ak ide spustit cistenie cez OP-COM tak cidla na DPF budu v poriadku (inak by spustit nesla, kedze by neboli splnene podmienky pre regeneraciu).

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 16 dub 2015, 18:51
od JirkaR
nevím no. jedno čidlo ukazuje teplotu spalin cca 400 a druhé ukazuje cca 180 není to velký rozdíl? Vstřiky jsou vpořádku nechávali se nedávno kontrolovat... je fakt že auto jezdí dost město ale taký dost lítá cca 400km dálnici.

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 16 dub 2015, 21:24
od Komo
Pozriem zajtra cez diagnostiku ak nezabudnem a porovname ;)

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 17 dub 2015, 00:29
od Hellrider
Ahoj. Něco podobného jsem před rokem a půl měl taky. Diagnostika Delfi říkala že regenerace se dá spustit. Přesto jsem měl nefunkční lambda sondu na filtru DPF. Já bych zkusil jestli se teploty na čidlech pohybují. Jestli stojí a nemění se, tak je ta lambda nefunkční a je na výměnu.


Opel Astra Twintop Cosmo 1.9CDTI 110 KW

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 17 dub 2015, 08:20
od quicky
ja kukam tie teploty cez MKJ niekedy, ale 220 stupnov som tam rozdiel asi nemal, neviem na isto

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 17 dub 2015, 15:12
od TrewCZ
Stejný problém jsem měl také když jsem Astru koupil... Zanesení bylo 130% a regenerace ho nesnižovala.. Takže se regenerace pouštěla při každé jízdě. Po nějaké době to přestalo a dpf se regeneruje na cca 20-30%.. Bohužel nevím co způsobilo to, že se to vzpamatovalo... Protože sem dělal v tu dobu víc věcí.. Vyčistil EGR, vyměnil olej (btw. bylo ho tom přes 7 litrů netuším kde se to tam vzalo..), měnil baterku, rozvody..
Teď naštěstí teď mám 2 roky klid a dpf běhá jak má.. Taky tomu pomáhá, že mám MKJ (díky pepas.cz) a regenerace nepřerušuji.

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 18 dub 2015, 11:09
od Komo
Tak, pozrel som to dnes.
Zohriate auto - volnobeh: T1: 170 stupnov, T2: 130 stupnov
Zohriate auto - dialnica: T1: 360 stupnov, T2: 320 stupnov

Na tychto 2 meraniach som mal rozdiel vzdy okolo 40 stupnov vstupna teplota voci vystupnej.
Chcel by to spravit live data pocas jazdy, ci sa meni hodnota na cidle za DPFkom.

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 19 dub 2015, 15:14
od JirkaR
no právě na live datech je ten rozdíl stupnů stejný... tak asi bude nakonec čidlo špatné

Re: filtr pevných částic problém

Napsal: 20 dub 2015, 21:31
od Hellrider
Rozdíl 220°C je důvod sám o sobě aby řídící jednotka regeneraci nespustila.
Já jsem měl na live datech z MKJ na čidle 1 měnící hodnoty a na čidle 2 statických 94°C.
Jestli máš podobný problém je to čidlo. Po výměně čidla 2 se mi regenerace spustila sama.
A od té doby DPF funguje. Vypaluje se mi z 90% na 16%. Taky tomu pomá že regenerace nepřerušuju.
A občas vyčistím i EGR.