Stránka 2 z 2

Re: rychlé blikání blinkru

Napsal: 04 pro 2013, 18:31
od Bracho90
salám...aj ja som si to myslel ale robim to dobre,zrejme aj ty :D
NNo musim kupit kontox :)

Re: rychlé blikání blinkru

Napsal: 04 pro 2013, 18:41
od PepaS
Bracho90 píše:A nemoze sa stat ze tam nieco odfajcim? ;) ked tam streknem ten olej?
tak to rozhodně nedělej :o :o. V páčce je napružený plíšek a ten jezdí po plošném spoji CIMu, kde jsou jednotlivé kontakty (zlacené plošky). Pokud tam „něco“ stříkneš, rozteče se to po celém plošném spoji a začne to na sebe nabalovat prach a můžeš celý CIM poslat (časem) na onen svět. Funkci páčky můžeš ověřit přes diagnostiku a pokud zjistíš problém – nefunkční kontakt, tak jedině rozhodit CIM, zlacené kontakty na plošném spoji vyčistit tvrdou gumou na gumování a poté čistým lihem a očistit plíšek v páčce, případně samotný plíšek ošetřit např, Kontoxem. Také je možný, že ten plíšek v páčce již nepruží jak by měl, takže zkusit přihnout a nebo vyměnit.
CIM.jpg
S tím olejem si mě tak vyděsil, že jsem šel jeden CIM rozebrat a vyfotit, abyste si udělali lepší představu.

jo, ty kontakty (plošky) jsou ošetřené nějakou vazelínou, takže by se tam po vyčištění musela zase „nějaká“ máznout.

Re: rychlé blikání blinkru

Napsal: 04 pro 2013, 18:59
od Frydex
To je dobrý krám ten CIM.
Pepo, nemyslíš, že to bude spíš problém nějaké součástky. Protože si pamatuju, jak jsem na G-éčku předělával ovládání na volantu pro Sony rádio, tak se mi ty odpory vlivem podchlazení v zimě chovaly úplně jinak a při přepínání z volantu tvořilo rádio jiné pokyny než jsem po něm chtěl.
Vím že by CIM asi měl být k tomu uzpůsoben, ale příjde mi to, že se to tady chová podobně. Prostě třeba odpor při podchlazení má úplně jinou hodnotu, než při 20 stupních.

Re: rychlé blikání blinkru

Napsal: 04 pro 2013, 21:49
od Bracho90
dakujem chalani pekne no racej to asi nebudem rozoberat,uvidim pokial to bude robit stale alebo castejsie tak vymenim asi celu packu,popripade to zanesiem mechanikovi,elektro
Dakujem.

Re: rychlé blikání blinkru

Napsal: 05 pro 2013, 08:45
od PepaS
Frydex píše:...že to bude spíš problém nějaké součástky. Protože si pamatuju, jak jsem na G-éčku předělával ovládání na volantu pro Sony rádio, tak se mi ty odpory vlivem podchlazení v zimě chovaly úplně jinak a při přepínání z volantu tvořilo rádio jiné pokyny než jsem po něm chtěl.
nemyslím, odporový žebříček použitý u ovládání na volantu se v CIMu nepoužívá. Pokud je skutečně problém s páčkou, tak to bude v tom kontaktu.