Stránka 2 z 4

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 29 led 2009, 22:11
od Kesi
Na Elite to tak je. Ja mám v užívateľskej príručke len
Z19DTL 74kW
Z19DT 82kw
Z19DTH 110kw

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 29 led 2009, 22:12
od milans
chyba je jednoznacne v TP. Ako pise kesi, je to v konecnom dosledku vo vas prospech ;)

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 29 led 2009, 22:13
od milans
to kesi : Z19DT nevyrabali vo vykne 82, ale 88 kw, pokial sa nemylim :idea:

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 29 led 2009, 22:24
od Kesi
Sory preklep :lol:

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 30 led 2009, 09:18
od foxpyc
Zkusím zajet za "odborníky" do BS Auto, vezmu velký TP a poptám se. Dám Vám pak vědět jak jsem dopadl. Jinak k povinnému ručení - žádná sláva, že platím za 88kW namísto 110kW. Cena povinného pojištění - pokud rozhoduje výkon motoru - je u většiny pojišťoven stejně rozdělena, a to většinou na sazbu za výkon 81kW-110kW nebo 81kW-140kW. :(

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 04 úno 2009, 21:08
od pepcco
foxpyc píše:Zkusím zajet za "odborníky" do BS Auto, vezmu velký TP a poptám se. Dám Vám pak vědět jak jsem dopadl. Jinak k povinnému ručení - žádná sláva, že platím za 88kW namísto 110kW. Cena povinného pojištění - pokud rozhoduje výkon motoru - je u většiny pojišťoven stejně rozdělena, a to většinou na sazbu za výkon 81kW-110kW nebo 81kW-140kW. :(
Segus foxpyc. Ako si dopadol u tých "odborníkov"? Zistil si niečo nové ohľadom nášho spoločného mini problému? Ja som zatial nemal cestu okolo OPLA, tak neviem nič. Ale rád by som konečne vedel ako to je s tým označením a vlastne aj stým, jaké sú rozody a tak. Zatial dik

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 06 úno 2009, 13:19
od foxpyc
Byl jsem tam a bylo mi řečeno, že se opravdu jedná o typ motoru Z19DTH s výkonem 88kw. Jedná se prý o první motory tohoto typu, které se o pár měsíců začaly vyrábět již ve verzi 110kW a tak to pak už zůstalo. Tedy nejedná se o žádnou chybu v TP. Motor Z19DTH s 88kW je, ale prý jednen z nejlepších, který se do Oplů dával. Verze Z19DTH - 110kW je prý také kvalitní, ale vzhledem k honbě za vyšším výkonem motor trpí různými neduhy. (hmm, který netrpí žádnými?) Mj. zmiňovali také kratší životnost motoru 110kW oproti 88kw, ale to nemohu posoudit.
Jak jsem koupil tak prodávám. Howk.

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 07 úno 2009, 11:39
od RomanK
Motory Z19DTL a Z19DT jsou identické, stejně tak jako Z19DTJ a Z19DTH. První dva typy motorů jsou 8 ventilové, druhé dva 16 ventilové. Jediný rozdíl mezi identickými motory je v software řídící jednotky (nic jiného jsem zatím nezjistil). Slabší verze ale nejde přehrát na silnější - TECH 2 hlásí neodpovídající HW řídící jednotky. Co se týče spolehlivosti, tak jednoznačně 8 ventilové verze, konkrétně Z19DT.
foxpyc píše:...Motor Z19DTH s 88kW je, ale prý jednen z nejlepších, který se do Oplů dával. Verze Z19DTH - 110kW je prý také kvalitní, ale vzhledem k honbě za vyšším výkonem motor trpí různými neduhy...
Vzhledem k tomu, že se jedná o stejný motor, pouze SW řídící jednotky je jiné, myslím že říkají nesmysl.

Pozn. Na první pohled lze motory 8 ventilové od 16 ventilových rozeznat podle umístění nalévacího hrdla oleje. Pokud stojíte před autem, u 8 ventilů je hrdlo nalevo a u 16 ventilů napravo.

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 07 úno 2009, 13:51
od pepcco
Dík RomanK. Zatial aspoň viem, že mám 16V, pretože mám nalievací otvor napravo. A čo rozvody? Vieš k tomu niečo bližšie? Dik

Re: Motor 1,9 CDTi 88kW

Napsal: 07 úno 2009, 18:51
od machy
Ahoj, tak ja mam uplne to samy jako ty. Ve velkem TP mam Z19DTH 88kW 16V. Taky jsem pochyboval, jestli to neni chyba. Akorat jsem nikde v motoru nenasel ten stitek s napisem Z19DTH. Kde ho jsi ho prosim Te nasel ty? Dik. m.