Stránka 2 z 4

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 30 bře 2013, 23:32
od power2
vidím dobře, že to máš jen smotaný k sobě?

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 30 bře 2013, 23:43
od jedei105
to je stav este pred zaletovanim :)

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 16 říj 2013, 13:48
od apach
Mě už kontrolka IDS+ svítí cca půl roku, dle diagnostiky to je čidlo na levém předním kole, které stojí necelých 5 000 Kč plus práce, ale ještě jsem ho nebyl vyměnit. Protivné je, že v druhovýrobě tyto věci jednoduše nevedou, takže se pak za takové blbiny platí ranec. Jinak byl tady někde dotaz na tlumiče - nejlepší cena za kterou se mi podařilo ho poptat byla 10 800 Kč za jeden.

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 12 led 2014, 22:15
od bigmiguel
No tak tlumiče můžu mít nejlevněji co jsem sehnal za nějakých cca 8500-kus :geek: nicméně, i tak potřebuji oba vyměnit, tudíš to zatím nechám osudu-inu tak dobře na tom ještě nejsem :(

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 13 led 2014, 17:07
od swabel
Čidlo sa dá zohnať použité (ak nechceš platiť 5000kč) a tlmiče už aj repasujú.

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 08 dub 2014, 14:38
od Duskbringer
Ahoj všichni,

Také mi bohužel hned po otočení klíčkem svítí ids+...

op-com mi ukáže tyto chyby: (obě jsou intermittent)

C0575-04 Front Left Damper Valve Circuit Open
C0580-04 Front Right Damper Valve Circuit Open

Teoreticky jde o přerušení obvodů, možná dokonce jen jednoho, jenže nevím kterého a kde případně hledat. Nemáte někdo zkušenosti kam se podívat? Nebo to bude něco horšího?

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 08 dub 2014, 17:44
od sladas opc
preruseni asi obou obvodu ne kdyz to pise levou i pravou stranu..

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 08 dub 2014, 18:29
od Duskbringer
Myslel sem právě, když je to stejný typ závady vepředu, jestli to není někde spojené do jednoho a ten pak do jednotky... ale právě vůbec nevim

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 08 dub 2014, 22:40
od swabel
Vyber konektory pri tlmičoch, prezri ich, ak su zaoxidovane - vycisti. Ak to nepomoze, tak mas zarobene.

Re: kontrolka IDS+

Napsal: 09 dub 2014, 08:36
od Stan.
Jak píše Swabel, zkontroluj přívodní vodiče a prostříkej kontaktolem konektory u čidel, zda to pomůže. Konektor čidla polohy vzpěry má 3 piny:
Pin 1 - fialový vodič (referenční napětí je společné pro obě strany, rozvětvuje se a má společný vývod z ŘJ)
Pin 2 - modrý vodič (signál měřiče zrychlení tlumení předního kola - je samostatný pro každou stranu a má také samostatné vývody z ŘJ)
Pin 3 - oranžový vodič (nízká referenční hodnota společná pro obě strany, rozvětvuje se a má společný vývod z ŘJ)