pueblo: tam se casto potkavam s modrou jednickovou oktavou, jednou me uz skoro brali... nakonec jsem asi nebyl tak atraktivni, tak se jali brat pana v drahem aute
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Mě vždycky může vzít čert, když slyším, jak si na sebe ty passaty vydělaj. Sakra, copak je úkolem policie vydělávat? Nemají se náhodou starat o bezpečnost provozu?
Kdyby ty prachy radši utratili za benzín pro stávající auta, aby po silnicích mohly jezdit normální hlídky a sledovat provoz. K čemu je dát pokutu někomu, kdo po prázdné suché dálnici jede v bmw x5 160, když v tu stejnou chvíli někde na normální silnici nějaký hovado s vytuněným golfem nebezpečně předjíždí před horizontama v zatáčkách apod., nebo kamiony vedle ve městě vesele projíždějí semafory na červenou?
Podle mě jsou to vyhozený peníze a přínos pro bezpečnost provozu je nulovej, spíš možná zápornej, protože určitě se najde pár blbů, pro který ten passat bude jen nástavec na pin*oura a budou s ním nebezpečný situace spíš vytvářet než řešit...
Ano. Oni furt porovnavaji 30 mega co to stalo a 90 mega co rozdali na pokutach.
Jenze porizovaci cena je jen cca 30% nakladu na auto. Zbytek jsou servisni prohlidky a palivo. Navic tady jeste platej 4 lidi na kazdy auto (2 na jednu smenu a stridaji se).
Ve finale je to cca nula od nuly.
Za dobu co jsou Passaty ve sluzbe se krivka nehodovosti/umrti na dalnici nijak nezmenila. Ano, ma klesavou tendenci, ale to mela uz predtim a policie na tom zasluhy nema!
Za dobu provozu 16 Passatu meli dve havarie. V jednom pripade zastavila hlidka v rychlem pruhu a sla se na neco podivat, takze do nich nekdo vlitnul.
V druhem pripade ridic nezvladl jizdu na mokre dalnici bez pustenych majaku pri rychlosti okolo 220km/h a z praveho pruhu prekrizil levy, prorazil stredova svodidla, prejel oba pruhy v protismeru a skoncil ve svodidlech na druhe strane dalnice.
Dovedete si predstavit co by se mohlo stat, kdyby tam nekdo jel?
Prinos bezpecnosti je tedy hooodne sporny. Uz samotne pronasledovani ridicu vysokou rychlosti bez majaku je sporne. Co je lepsi? Jedno auto rychle jedouci po dalnici bez vystraznych svetel, nebo dve auta jedouci po dalnici vysokou rychlosti bez vystraznych svetel?
Kdyby radsi normalne merili a ty auta zastavovali nekde dal a az teprv pokud by nezastavil, tak ho pronasledovali.
A nikdy sem nevidel, ze by trestali nejake jine pocinani, jako treba nas cesky nesvar jezdeni bezduvodne vlevo, nedodrzovani bezpecnych odstupu, nekonecne predjizdeni kamionu atd...
A ted tehle magoru nebude litat po dalnici patnact, ale rovnou 35...
Jen tak mimochodem nespolehejte se na to, že poznáte Passata.
Civilních neoznačených aut a třeba i s nějakým pasivním způsobem měření jako u stávajících Passatů, kde není vidět "bradavice" v čumáku jezdí celá řada. Fabie, Octavie (i RS), Mondea, nějaký Laguny byly...