Stránka 2 z 3

Re: startovani

Napsal: 01 lis 2009, 18:40
od pmo
nemusí, stačí jen ty vadné, ale jestli jsou ostatní stejně staré jako ty vadné, tak za chvíli stejně odejdou i ty další a budeš muset do servisu znova.

Re: startovani

Napsal: 01 lis 2009, 19:45
od Tereza
"68302"
Jj, to máš stejný co já. Už jsem se svym servisákem domluvená, že mi je udělá. Jinak, ten žhavič počítej spíš dražší, od těch 800 Kč nahoru a jak píše Pmo, neni nutný je dělat všechny najednou (servisák mi řikal, že neni problém tam přeměřit napětí a najít kterej je vadnej).
Aspon ale vidim, že když máš stejnej problém a startování už ti blbne, že bych tu výměnu měla co nejvíc uspíšit, abych nedopadla stejně a nemusela tu svojí holku zbytečně trápit.

Btw, Endi, jak si spokojenej s timhle motorem?

Re: startovani

Napsal: 01 lis 2009, 20:14
od endi
S timto motorem jsem spokojenej,zadny rychlik,ale spotreba do5l je dost dobra. 66kw maji i starsi octavie a maji nejake to kylo navic.Jede docela pruzne.spokojenost na 100 % A navic mam znameho ktery dela v aut.servise OPE a po praci opravuje oply doma tak mam servis v poho.

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 10:03
od Tereza
Ty máš spotřebu do 5ti litrů? Jak to děláš? Mě to žere 6,1 l, i když po městě, ale všichni se dušovali, že tohle auto nikdy přes 5 litrů žrát nebude a to ani v městskym provozu :(...
Starší octávky sice maj 66 kW, ale maj k tomu vyšší obsah, ono podle kW se to posuzovat fakt nedá. Doma třeba máme Octávku II, co má jen 77 kW, ale je to dvoulitr a to je jiná jízda...

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 15:25
od dark
105 koní na dvoulitr mi přijde teda strašně málo. O těch 1.3CDTI jsem si myslel že to budou letci :) 90 koní v 1.3 cdti zní dobře =)

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 15:33
od endi
ja jezdim hlavne po meste,spotreba 5,2-5,3.Honim ji ja nadutou kozu,ale kdyz jedeme nekam dal,treba k sestre cca 100km tak ja jedu za 4,5.Moje manzelka dokonce za 4 l/100km,Jsem spokojeny az na to startovani.Dnes ji vezu do servisu,zitra bude opravena-pokud jsou to ty zhavice.

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 18:58
od Tereza
dark píše:105 koní na dvoulitr mi přijde teda strašně málo. O těch 1.3CDTI jsem si myslel že to budou letci :) 90 koní v 1.3 cdti zní dobře =)
Neni to málo, ta holka je jak dráha a ten zátah co má, pro mě naprosto ideální. Já sem si původně chtěla koupit Grande Punto, s tim samym motorem co mám teď v Astře a to by asi lítalo, protože je o 300 kilo lehčí, ale nakonec vyhrála Astra a ač má 90 koní, musíš jí chvíli přemlouvat než se jí otáčky vyhoupnou k 2000, pak už je to ok.

Endi
Tak moment, jak si se dostal na tuhle spotřebu, to nechápu. To já ani kdybych se zbláznila, tak se nedostanu na 5 litrů. A na 4, to už si můžu nechat jen zdát. Já sem asi prokletá, všechny auta který maj žrát málo, tak mě žerou vždycky víc, i moje minulý co mělo papat taky 5 litrů, tak se mnou jezdilo za 8 (podotýkám, že to neni mnou, když s tim autem jel kdokoliv jinej, byl na tom stejně)

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 23:21
od corsaczek
Tereza píše:Ty máš spotřebu do 5ti litrů? Jak to děláš? Mě to žere 6,1 l, i když po městě, ale všichni se dušovali, že tohle auto nikdy přes 5 litrů žrát nebude a to ani v městskym provozu :(...
Starší octávky sice maj 66 kW, ale maj k tomu vyšší obsah, ono podle kW se to posuzovat fakt nedá. Doma třeba máme Octávku II, co má jen 77 kW, ale je to dvoulitr a to je jiná jízda...
77 kW není dvoulitr, ale 1.9. Je to evoluce toho motoru 1.9 TDI 66kW.

Re: startovani

Napsal: 02 lis 2009, 23:34
od sladas opc
přesně tak dělal jsem ve škodovce a motor 77KW je 1.9TDI.... 2.0 TDI ma 103KW

Re: startovani

Napsal: 03 lis 2009, 12:44
od Tereza
corsaczek píše: 77 kW není dvoulitr, ale 1.9. Je to evoluce toho motoru 1.9 TDI 66kW.
Já vim, pardon, jen se mi to nechtělo psát, tak sem si pomohla tim dvoulitrem (jakéj zásadní rozdíl je mezi 1898 a 1988? :))- ale koukám, že tady čekujete všechno ;). Ale at tak či tak, evoluce je to zdařilá 8-), tuhle slečnu jsem chtěla nejvíc, ale to už bylo mimo finanční možnosti a Fabii díky, ale ne, takže proto Astra.